امام جمعه خاش گفت: حفاظت از منابع طبیعی و کاشت و نگهداری درختان از وظایف ملی و بسیار مهم مردم بحساب می‌آید که در حفظ حقوق شهروندی نیز موثر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خاش با اشاره به قرار داشتن در روز‌های پایانی سال اظهار داشت: باید دقت شود مراسمی مانند چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود و با اقدامات لازم از وارد آمدن خسارت به مردم پیشگیری کنیم.

وی با گرامیداشت هفته زن و تاکید بر احترام گذاشتن به مادران گفت: زنان حق بزرگی بر پدران و فرزندان در جامعه دارند، زیرا با ایثارگری فراوان خیر و صلاح همه را می‌خواهند.

وی بر ضرورت مقابله با هرگونه گران فروشی و پیشگیری از رشد قیمت‌ها در کنار تشدید نظارت بر عملکرد جایگاه‌های سوختی و اصناف و نیز ارائه خدمات شایسته به مسافران و شهروندان در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

 مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز گفت: فاطمه زهرا (س) در دنیا و آخرت مقامی بلند دارد و الگو گرفتن زنان مسلمان از این بانوی بزرگ سبب کامیابی آنان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی از تلاش‌های مسئولان در مباحث مختلف قدردانی کرد و توجه به حفظ منابع طبیعی در جامعه را خواستار شد.

انتهای پیام/ع

زنان حق بزرگی بر پدران و فرزندان در جامعه دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار