امام جمعه زابل گفت: امروز خطر نظامی ایران را تهدید نمی‌کند بلکه دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی بدنبال فشار و ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زابل افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم همه کاره و صاحب اختیار و قدرت هستند و استکبار جهانی نیز به این رمز اقتدار پی برده است.

وی اضافه کرد: مردم ایران همواره چه در زمان تهدید و چه تحریم و فتنه قاطعانه از انقلاب اسلامی خود حمایت کرده و این کشور با رای، تصمیم و تدبیر مردم به جلو می‌رود.

وی با بیان اینکه دشمن استکبار جهانی مردم ایران هستند، اظهار داشت: رهبر، رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس و مسئولان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ایران را مردم تعیین می‌کنند و این نمونه بارزی از مردم سالاری یک حکومت است.

امام جمعه زابل تاکید کرد: ایران تاکنون پیشرفت‌های زیادی داشته است، اما در مقوله عدالت هنوز پیشرفت‌های لازم را نداشته است.

وی تصریح کرد: توزیع امکانات باید در کشور عادلانه باشد و به مناطق دور افتاده توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام کیخا نماز جمعه را یک جایگاه مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: نماز جمعه محلی برای مباحث اخلاقی، دینی، سیاسی کلان دنیا، ایران، منطقه و شهرستان است و مشکلات مردم در آن بیان می‌شود.

امام جمعه زابل با اشاره به سالروز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: همه ما نسبت به شهدا وظیفه داریم و تکریم و گرامیداشت یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

وی ادامه داد: اگر مقام مادران و همسران شهدا از شهدا بالاتر نباشد پایین‌تر از آن نیست.

حجت الاسلام کیخا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت طاغوت را به حکومت توحیدی و الهی تبدیل کرد گفت: حکومت طاغوت سالار در ایران محو و حکومت مردم سالار در آن جایگزین شد.

انتهای پیام/ع

توزیع امکانات باید در کشور عادلانه باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار