نخستین دوره مسابقات کشوری جام اکسین در اهواز برگزیدگان و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی این اداره کل، کیانی مشاور هنری استاندار، افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان و اعضاء این تیم و اعضاء شورای شهر اهواز آیین پایانی نخستین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای با عنوان جام اکسین،  برگزار شد.

هزار و ١٠٠ شرکت‌کننده از استان‌های اصفهان، بوشهر، تبریز، بوشهر، مشهد، تهران، کرمان، قم و خوزستان و در ۲ بخش PES و FIFA١٩  در این مسابقات شرکت کردند.

نخستین دوره مسابقات کشوری جام اکسین را ١١ داور قضاوت کردند که در هر بازی یک سرداور نیز در کنار گیمر‌ها حضور داشت.

در دوره پس از رقابت تنگاتنگ شرکت‌کنندگان در بخش PES محمد کمالی از مشهد و عضو تیم اکسین گیم توانست پس از پشت سر گذاشتن رقبای خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و مجتبی خادمی‌فرد، میلاد خالقی و امیر محمد نسانی در همین بخش به ترتیب عنوان‌های دوم تا چهارم این رقابت‌ها را کسب کردند.

در بخش FIFA ١٩ نیز محمدامین فاتحی از اصفهان و عضو تیم IFC پس رقابتی فشرده با شرکت‌کننده‌ای از تهران عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات جام اکسین را به خود اختصاصا داد.

گفتنی است: در همین بخش محمدرضا زینعلی، آرمین خلجی و پویان رحیمی توانستند در این دوره از مسابقات به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را کسب کنند که از نفرات اول تا چهارم با هدایای نقدی، جام قهرمانی و لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/م

مسابقات بازی های رایانه ای جام اکسین برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.