سرمربی تیم فوتبال سپیدرودرشت گفت: در تلاش هستیم بازیکنان را از نظر روحی و روانی تقویت کنیم تا شرایط مسابقه را پیدا کنند.

دست‌نشان: به دنبال جبران امتیازات هستیم/ تمام بازی‌ها برای ما سرنوشت ساز استنادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرودرشت که بعد از استعفای علی کریمی هدایت قرمز پوشان را بر عهده گرفت در مورد شرایط این تیم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در تلاش هستیم بازیکنان تیم را از نظر روحی و روانی تقویت کنیم تا شرایط مسابقه را پیدا کنند. بچه‌ها در آبادان در مقابل تیم نفت با شرایط بسیار خوبی وارد زمین شدند و موفق شدیم نتیجه نسبتا خوبی کسب کنیم. انگیزه‌ تیم بالا رفته است و به دنبال این هستیم با تلاش بیشتر امتیازات را جبران کنیم.

چنین تغییراتی در فوتبال کشورمان طبیعی است

او در مورد شوک تغییراتی که به تیم وارد شد و اینکه آیا بازیکنان از این شوک خارج شده اند یا خیر گفت: چنین تغییراتی در فوتبال کشورمان طبیعی است و بازیکنان باید هرچه زودتر خودشان را با شرایط جدید منطبق کنند. همه‌ی بازیکنان ارزش بالایی برای علی کریمی قائل هستند، او برای تیم سپیدرود و شهر رشت بسیار زحمت کشید و اینجا همه او را دوست دارند. خود کریمی هم دوست دارد این تیم به موفقیت برسد. سعی می‌کنیم بازیکنان از این شوک خارج شوند و قدم‌های اول این کار را نیز برداشته ایم و ۹ قدم دیگر نیز داریم که امیدواریم بتوانیم به چیزی که می‌خواهیم یعنی ماندن در لیگ برسیم.

با یک دستیار دیگر کادرفنی کامل می‌شود

دست نشان در مورد اینکه آیا کادرفنی جدید تیم بعد از استعفای تمام اعضای قبلی کامل شده است گفت: کادرفنی تشکیل شده است و از امروز احمد احمدی به عنوان بدنساز به تیم اضافه خواهد شد و امیدواریم یک نفر دیگر در قسمت دستیار به تیم اضافه شود تا کادرفنی کامل شود.

یک کامرونی و ۲ - ۳ بازیکن ایرانی برای تست به تمرین اضافه شده اند

او در مورد بازیکنان جدید در تمرینات گفت: یک کامرونی و ۲ - ۳ بازیکن ایرانی برای تست به تمرین اضافه شده اند و در صورتی که خوب باشند و بتوانند به ما کمک کنند از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

هر شخصی که فکر کند به درد تیم ما می‌خورد من موظف هستم از او تست بگیرم

دست نشان در پاسخ به این موضوع که انتقاد‌های بابت حضور این بازیکن کامرونی به تیم سپیدرود شده بود گفت: هنوز قراردادی امضا نشده است و او فقط برای دادن تست به تمرین اضافه شده است. تست دادن که دیگر ایرادی ندارد. هر کسی که فکر کند به درد تیم ما می‌خورد من موظف هستم از او تست بگیرم و بازی او را تماشا کنم. جوانان خوبی نیز در تیم داریم و یک شانس هم به این خارجی دادیم تا ببینیم چگونه است. اعتقادی نداریم که این بازیکن صددرصد در تیم حضور خواهد داشت اگر خیلی خوب باشد و به دردمان بخورد از او استفاده خواهیم کرد. او از طرف مدیریت باشگاه معرفی شده است و من هنوز بازی او را ندیدم و نمی‌دانم در چه پستی بازی می‌کند.

تمام بازی‌ها برای ما سرنوشت ساز است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرودرشت در مورد دیدار حساس تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی با پرسپولیس داریم و همانطور که گفتم ما شرایطی داریم که تمام بازی‌ها برای ما سرنوشت ساز و در رتبه پایانی لیگ تاثیر گذار است. تیم در امتیازات خیلی عقب افتاده است و جایز نیست دیگر این اتفاق ادامه داشته باشد. به همین علت تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با یک برنامه ریزی به مصاف تیم پرهوادار و مردمی پرسپولیس برویم. ما نیز به عنوان یک تیم شهرستانی، ریشه دار و مردمی به دنبال امتیاز کامل این دیدار هستیم. ما در این بازی نیاز به پیروزی داریم و تمام تلاشمان را برای این کار خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

فتاحی: مسئولان باشگاه پرسپولیس صداقت داشته و حقیقت را به هوادارانشان بگویند

بازی تیم‌های فوتبال سپیدرود - پرسپولیس یک روز به تاخیر می‌افتد


انهای پیام/

صحبت‌های دست نشان در مورد شرایط تیم فوتبال سپیدرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار