فتاحی: مسئولان باشگاه پرسپولیس صداقت داشته و حقیقت را به هوادارانشان بگویند

مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس صداقت داشته و به هوادارانشان بگویند حقیقت بازی با سپیدرود را بگویند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ امروز اعلام کرد با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس باید سه شنبه هفته جاری در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف السد قطر برود درصورتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست بدهند سازمان لیگ بازی این تیم با سپیدرود رشت که قرار است شنبه هفته آتی (۲۵ اسفند) برگزار شود را یک روز به تعویق می‌اندازد و این بازی یک شنبه هفته آینده در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

پس از اعلام این خبر پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسولیس در مصاحبه‌ای اظهار داشت: سعید فتاحی زمانی این موضوع را به محسن خلیلی مدیر تیم اطلاع داده است که او بلیت‌های سفر تیم به رشت را تهیه کرده بود و ما نمی‌توانیم به خاطر یک روز تعویق افتادن بازی، ۴۰ بلیت پرواز را باطل کنیم. انتظار داشتیم سازمان لیگ خیلی زودتر از این‌ها به باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کرد که می‌تواند درخواست به تعویق افتادن بازی با سپیدرود را بدهد.

فتاحی: مسئولان باشگاه پرسپولیس صداقت داشته و حقیقت را به هوادارانشان بگویند

برای پیگیری اظهارات خمارلو با سعید فتاحی گفتگویی انجام دادیم که او اظهار داشت: خواهش می‌کنم مسئولان باشگاه پرسپولیس بی تدبیری خود را گردن سازمان لیگ نیندازند. کاش آن‌ها یاد بگیرند صداقت داشته و حقیقت را به هوادارانشان بگویند. در تاریخ ۳۰ دی که برنامه نیم فصل دوم لیگ را به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم زیر برنامه مان قید کردیم در صورت تشکیل نشدن اردوی تیم ملی دیدار سپیدرود و پرسپولیس به جای ۲۵ اسفند در تاریخ ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

او ادامه داد: وقتی خود باشگاه پرسپولیس این مطلب را نخوانده ما باید چه کار کنیم. طبق صحبتی که با عرب (سرپرست باشگاه پرسپولیس) داشتم به او یادآوری کردم در صورتی که این باشگاه بخواهد می‌توانیم بازی اش با سپیدرود را یک روز به تعویق اندازیم. دوستان که می‌گویند برنامه بازی هایشان فشرده است باید قبل از خرید بلیت به این نکته مهم توجه می‌کردند‌.


بیشتر بخوانید:

بازی تیم‌های فوتبال سپیدرود - پرسپولیس یک روز به تاخیر می‌افتد


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره دیدار سپیدرود - پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار