معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اجتماعی کردن امنیت را راهبرد فرماندهی در حوزه معاونت اجتماعی برشمرد و از آغاز به کار اجرای طرح جامع پیشگیری اجتماعی از جرایم در نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" مختار درخشان" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اجتماعی در همایش هفته ایمنی در جمع کارکنان پایگاه هوایی شهید "بابایی" اصفهان با اعلام این خبر گفت: فرمانده انتظامی استان اصفهان ۲ راهبرد کسب سرمایه اجتماعی و اجتماعی کردن امنیت را برای معاونت اجتماعی پلیس استان تعیین کردند که در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

 
وی از تهیه و تدوین طرح جامع پیشگیری اجتماعی از جرایم خبر داد و اظهار داشت: در این طرح که از ابتدای نوروز ۹۸ کلید می‌خورد به شکل گسترده و وسیعی آموزش‌های همگانی در خصوص پیشگیری از سرقت، قاچاق، اعتیاد به مواد مخدر، آسیب‌های فضای مجازی، کلاهبرداری‌ها و دیگر جرایم و آسیب‌ها به شهروندان و مسافران ارائه خواهد شد.
 
سرهنگ درخشان در ادامه خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره آرامش واقع در میدان امام (ره) و واحد‌های مشاوره و مددکاری تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان در تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات در زمینه‌های خانواده، مشاوره‌های پیش از ازدواج، مشاوره حقوقی، انتظامی، مشاوره کودک، روانسنجی، مددکاری و... به صورت کاملاً رایگان هستند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد: این معاونت دارای ۳۵۰ نفر کارشناس و مربی آموزش همگانی است که در حوزه‌های انتظامی، ترافیکی، پیشگیری از سرقت، آسیب‌های فضای مجازی، مواد مخدر صنعتی و سنتی و ... از دانش و تخصص ویژه برخوردارند.
 
سرهنگ درخشان، بر آمادگی معاونت اجتماعی پلیس اصفهان به منظور اعزام مربیان آموزشی خود به مدارس، مساجد، کانون‌های فرهنگی، ادارات، شرکت‌ها و کارخانجات خبرداد و گفت: کارشناسان ما آمادگی دارند در محافل مردمی با هماهنگی قبلی حضور یافته و دانش و تجربه خود در اختیار شهروندان قرار دهند تا ان شاء الله سال آینده بتوانیم امنیت و ایمنی بشتری را برای هم استانی‌های عزیز و مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند رقم بزنیم. 
 
انتهای پیام/م 
 

اجرای طرح جامع پیشگیری اجتماعی از جرایم در نوروز ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار