رییس هیات شنای مهاباد گفت: «آریان آهی» ورزشکار شایسته این شهرستان به کمپ تیم ملی شنا جهت حضور در اردو‌های انتخابی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کامبیز عثمانی آذر رییس هیات شنای مهاباد گفت: این شناگر مهابادی در مسابقات جایزه بزرگ شنا که در تهران برگزار شد به دلیل کیفیت و نزدیک بودن رکورد‌های ثبت شده به سطح مطلوب از طرف فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به کمپ تیم ملی دعوت شده است.

وی ادامه داد: آریان آهی در این مسابقات در بخش‌های شنای ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر پروانه با حریفان خود به رقابت پرداخته بود.

عثمانی آذر اظهار داشت: طبق اعلام کادر فنی تیم ملی شنا، شناگرانی که استاندارد تایم‌های تعیین شده را ثبت کنند، به کمپ تیم ملی برای حضور در اردو‌های انتخابی تیم ملی شنا دعوت می‌شوند.

رییس هیات شنای مهاباد بیان کرد: آریان آهی سابقه بیش از ۱۰ مقام قهرمانی استانی و کشوری شنا در ماده‌های کرال پشت، آزاد و پروانه را در کارنامه خود دارد.

مسابقات شنای جایزه بزرگ (مسافت بلند) ویژه رده‌های سنی بالای ۱۵ سال کشور و انتخابی تیم ملی آب‌های آزاد اعزامی به مسابقات آسیایی در کویت (رده سنی ۱۴ سال و به بالا در رشته ۱۵۰۰ متر آزاد) و رکورد گیری پایان سال ویژه رده‌های سنی ۱۱ سال و به بالا در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ج

 شناگر مهابادی به اردوی تیم ملی دعوت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.