۹۰ ورزشکار نشان آور، روسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی استان بوشهر تجلیل شدند.

تجلیل از ورزشکاران نشان آور استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آیینی از علیرضا صمیمی دروازه بان بوشهری تیم ملی فوتسال، ملی پوشان بوشهری فوتبال ساحلی و تیم فوتبال هفت نفره، ۹۰ ورزشکار نشان آور استان و مربیانشان، روسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی استان تجلیل شد.

استاندار بوشهر در جمع ورزشکاران موفق و مسئولان ورزش استان، گفت: برای حمایت از ورزشکاران، چهار میلیارد ریال به هیات‌های ورزشی استان بوشهر پرداخت می‌شود.

عبدالکریم گراوند افزود: البته هر چه برای ورزش هزینه کنیم، کم است و باید شاخص‌های توسعه ورزش استان را فراهم کنیم، اما استانداری بوشهر در حد توان خود از ورزش در سال ۹۷ حمایت کرد و در سال جدید نیز از این روند ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر بیان کرد: در دولت تدبیر و امید سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر از ۶۴ سانتیمتر مربع به ۱۲۰ سانتیمتر مربع افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم گفت: امسال قهرمانان استان افتخارات خوبی به دست آوردند و جایگاه ورزش استان از رتبه ۲۷ به ۱۴ در کشور ارتقا یافته است.

احمد بهروزیان فرد افزود: از ۴۳ هیات ورزشی استان ۳۲ هیات ملی پوش دارند و در هفت رشته نیز ورزشکاران استان عضو ثابت تیم‌های ملی هستند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش زیرساخت‌های ورزشی، بیان کرد: با توجه به تجهیز وضعیت خوابگاهی استان، شرایط میزبانی ۱۲ رشته بین المللی در ورزش‌های ساحلی و آبی در استان فراهم شده و آمادگی پذیرش گردشگر ورزشی را داریم.

انتهای پیام/ک

۳۲ هیات ورزشی استان بوشهر ملی پوش دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.