عملیات ساخت فاز دوم کارخانه فولاد سفید دشت، ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدکاظم منزوی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات ساخت فاز دوم کارخانه فولاد یک میلیون تنی استان در سفید دشت، با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

وی افزود: این کارخانه دارای سه فاز شامل احیای مستقیم، فولاد سازی و زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی است و به عنوان یک طرح پیشتاز در بین طرح‌های هفتگانه فولاد کشور به شمار می‌رود.

منزوی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵۰ نفر در عملیــات ســاخت فاز دوم این کارخانه مشغول به کار هستند که پس از راه اندازی آن برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی پیش بینی کرد: پروژه فاز دوم کارخانه فولاد یک میلیون تنی چهارمحال و بختیاری تا اوایل سال آینده تکمیل و راه اندازی خواهد شد.

منزوی ادامه داد: فاز سوم این عملیات، بنا کردن واحد زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی اســت که وظیفه تأمین و ایجاد زیر ســاخت‌ها و ســاختمان‌های مورد نیاز واحد احیا و فولادسازی را بر عهده دارد.

عملیات اجرایی فاز نخست این مجتمع فولاد یک میلیون تنی در سال ۸۹ در شهرک صنعتی سفید دشت آغاز و در آبان سال ۹۵ با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

شهرک صنعتی سفید دشت از توابع شهرستان بروجن، در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ن

فاز دوم کارخانه فولاد سفید دشت سال آینده افتتاح می‌شود

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار