اولین بروزرسانی عنوان The Division 2 حدود ۵۰ گیگابایت حجم دارد!

یوبی‌سافت اعلام کرد پس از عرضه عنوان The Division 2، بروزرسانی جدیدی با حجم ۵۰ گیگابایت برای این بازی منتشر خواهد شد.

اولین بروزرسانی عنوان  The Division2 حدود ۵۰ گیگابایت خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کمتر کسی به تهیه نسخه‌های فیزیکی بازی‌های ویدیویی اقدام می‌کند و بیشتر کاربران با دانلود بازی‌ها و نصب روی هارد دیسک کنسول‌ها، آن‌ها را اجرا می‌کنند. با این حال تهیه نسخه‌ فیزیکی بازی‌های ویدیویی در مصرف بسیار چشم‌گیری از حجم اینترنت صرفه‌جویی می‌کند.

شرکت یوبیسافت یکی از شرکت‌های پر شهرت در تولید بازی‌های ویدیویی بوده که بازی‌های سبک اکشن و سوم شخص این شرکت دارای طرفداران زیادی هستند.یکی از سری‌های پر طرفدار این کمپانی سری بازی آنلاین The Division است که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۱۶ برای کلیه کنسول‌ها عرضه شد و به دلیل داستان جذاب، گرافیک بالا و همچنین آنلاین بودن این بازی، توانست مخاطبان را جذب خود کند.

اولین بروزرسانی عنوان  The Division2 حدود ۵۰ گیگابایت خواهد بود
داستان این عنوان روایتگر شهر نیویورک بود که مردمان آن به ویروسی که از طریق پول‌های خرج‌ شده در روز جمعه سیاه منتشر شده بود آلوده  بودند. در این میان افرادی سودجو در پی کنترل این شهر برآمدند که کاربر باید با آن‌ها مبارزه می‌کرد. نسخه جدید این سری که اتفاقات ۷ ماه پس از نسخه قبلی را روایت می‌کند، The Division 2 نام دارد، و این‌بار کاربر باید در کنار تیم دیویژن کنترل شهر جدید بازی که واشنگتن است را بر عهده بگیرد.

شرکت یوبی‌سافت خبر از انتشار اولین بروزرسانی برای عنوان Division 2 می‌دهد. اما این بروزرسانی دارای حجم بسیار بالایی در حدود ۵۰ گیگابایت خواهد بود، این بروزرسانی برای کاربرانی که این بازی را روی هارد دیسک نصب کرده‌اند و همچنین کاربرانی که از نسخه فیزیکی این عنوان استفاده می‌کنند، منتشر خواهد شد که باید آن را دریافت کنند. برای نصب این بروزرسانی که یوبی‌سافت آن را با نام Title Update 1 معرفی می‌کند همه‌ کاربران باید ابتدا عنوان Division 2 را روی هارد دیسک دستگاه خود نصب و سپس اقدام به دانلود این بروزرسانی کنند.

اولین بروزرسانی عنوان  The Division2 حدود ۵۰ گیگابایت خواهد بود
اما بخش عجیب و نگران‌کننده برای کاربران اینجاست که باید ۱۵۰ گیگابایت از حافظه هارد دیسک خود را برای نصب این عنوان خالی کنند و قطعا کاربرانی که فضای هارد دیسک آن‌ها ۵۰۰ گیگابایت است به مشکل برخواهند خورد. این عنوان برای کنسول‌های PS4، XBOX و پلتفرم کامپیوتر در تاریخ ۱۵ مارس منتشر خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۶۰ دلار این بازی را خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: شرکت EA در نمایشگاه E3 2019 حضور ندارد!


انتهای پیام/

بروزرسانی سنگین عنوان The Division 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.