استاندار بوشهر گفت: از اول سال آینده ادارات استان بوشهر پنجشنبه‌ها تعطیل خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه‌ از ابتدای سال آینده دوباره برقرار می‌شود.

او با تشکر از تلاش‌های مدیران و کارکنان دولت در استان بوشهر، ادامه داد: خدمات گسترده‌ای در نقاط مختلف استان صورت گرفته و با توجه به شرایط سخت کشور، توقفی در عمران و آبادانی استان بوشهر نشده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: تلاش ما در اجرای طرح‌ها این بوده است که موجب رضایت‌ مردم شود.

گراوند کمبود آب را یکی از چالش‌های اصلی در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: باید از تجهیزات کاهنده آب استفاده شود و ادارات باید در این زمینه پیشگام باشند و شاهد صرفه‌جویی ۲۰ درصدی در مصرف آب باشیم.

وی توسعه آبشیرین‌کن‌ها و ساخت سد‌ها را از جمله برنامه‌هایی خواند که برای بهبود تامین آب در استان در دست اجراست.

با تاکید بر امکانات لازم برای میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی، رعایت نوبت بندی اداره‌ها، در دسترس بودن تلفن مدیران، جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها و به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای تأمین نیاز‌های مردم در تعطیلات نوروزی را خواستار شد.

استاندار بوشهر از تلاش برای برقرار شدن تعطیلات زمستانه خبر داد و یادآور شد: در صورتی که تعطیلات زمستانه محقق شود شاهد تحول گردشگری در استان‌های جنوبی خواهیم بود.

گراوند با تاکید بر لزوم توجه به بانوان و جوانان در انتصاب‌های مدیریتی، گفت: حدود ۱۵ درصد انتصابات در استان بوشهر مربوط به بانوان است و در حال افزایش سهم بانوان در پست‌های مدیریتی هستیم.

انتهای پیام/ک

تحقق تعطیلات زمستانه گردشگری استان‌های جنوبی را متحول می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.