استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در روز‌های پایانی سال به این استان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: سفر رئیس جمهور به استان برکات فراوانی دارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته این سفر پیش از پایان امسال انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این سفر افزون بر افتتاح چند طرح که نقش موثری در توسعه استان و کشور دارند، مشکلات بررسی و راهکار‌های لازم ارائه می‌شوند.

وزیر نفت پیش از این گفته بود، که تا پایان سال، فاز‌های ۱۳ و ۲۲ تا ۲۴ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

آخرین سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، سیزدهم شهریور امسال بود که به منظور بهره‌برداری از طرح‌های پتروشیمی‌های مرجان، فاز سوم پردیس و فاز یک نیروگاه پتروشیمی دماوند صورت گرفت.

حسن روحانی در این سفر از مسئولان وزارت نفت خواسته بود، از نظر زیست محیطی به فکر مردم باشند تا ساکنان همجوار مناطق صنعتی کمتر آزار ببینند.

بهره‌مندی مردم بومی مناطق همجوار صنعت نفت به ویژه عسلویه از حرکت رو به رشد اقتصادی کشور و افزایش اشتغال ساکنان استان بوشهر در صنایع نفت و گاز این استان از دیگری مواردی بود که رئیس جمهور در آن سفر بر آن‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

بوشهر در روزهای آخر سال میزبان رئیس جمهور خواهد بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.