نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بر تغییر ساعات حرکت قطار همدان تهران با توجه به نیاز مردم تاکید کرد.

تغییر ساعات قطار همدان - تهران با توجه به نیاز مردمامیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به راه انداری قطار همدان تهران از ۲۰ اسفند ماه سال جاری گفت: با اضافه شدن ایستگاه ساوه در خط همدان – تهران و  اتصال خط راه آهن ملایر به همدان ،تحولی مهم در ترانزیت کالا و حمل و نقل مسافر در استان همدان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به برخی انتقادات به ساعات حرکت قطار همدان – تهران گفت: ساعات حرکت قطار طبق برنامه ریزی های قبلی اعلام شده است و در آینده متناسب با نیاز و درخواست مردم تغییر خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم انتقال ایستگاه قطار به داخل شهر تاکید کرد و گفت: در پایانه  اتوبوس برون شهری همدان زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات اجرایی  ساخت ایستگاه راه  آهن آغاز می شود.

خجسته  با تاکید بر بهسازی و اصلاح مسیر ایستگاه فعلی قطار همدان، گفت: ایستگاه فعلی پس از تکمیل به عنوان ایستگاه باری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تعطیلی پرواز همدان – کیش در آستانه سال نو، گفت: این مسیر از پرواز های پر متقاضی است که باید هر چه سریعتر از سوی مدیران فرودگاه  پیگیری و دوباره  برقرار شود.

انتهای پیام/د.ا

تغییر ساعات قطار همدان - تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.