فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: رسانه‌ها و فضای مجازی در انعکاس برنامه‌های انقلابی نقش ارزنده‌ای دارند که در این رابطه باید با دقت بیشتری به رسالت خود عمل کنند.

رسانه‌ها و فضای مجازی در انعکاس برنامه‌های انقلابی نقش ارزنده‌ای دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد ،فرمانده سپاه امام رضا (ع)  سردار نظری در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان خراسان رضوی گفت: مردم نقش ارزنده‌ای در فعالیت‌های انقلابی به‌ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند و این نشان می‌دهد که مردم همیشه در صحنه نظام اسلامی حضور داشته و در پیشبرد اهداف نظام اسلامی استوار بوده‌اند.

وی  افزود: اگرچه امروز وضعیت اقتصادی مطلوب نیست، اما به برکت انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال به استقلال‌های بسیاری از جمله در زمینه‌های اقتصادی، علمی، سیاسی، بهداشت و درمان رسیده‌ایم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)  تصریح کرد: مدیریت بازار، احیا کارخانجات و سرمایه گذاری بخش خصوصی مهم‌ترین راهکار‌های مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن است.

قرارگاه رسانه خراسان رضوی در سال ۱۳۹۷ تشکیل شده و هم افزایی و همراه کردن جریان‌های مختلف سیاسی از مهمترین اهداف این قرارگاه است.
 
انتهای پیام//ا.س

برگزاری جلسه قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.