مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ایمن سازی فیزیکی ۴۲ مدرسه به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور دانش آموزان مقطع ابتدایی در حاشیه راه‌های این استان امسال انجام شد.

۴۲ مدرسه در حاشیه راه‌های سیستان و بلوچستان ایمن سازی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی خانقایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از اهداف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان کاهش تصادفات و تلفات در جاده هاست به همین منظور همه ساله تعدادی از مدارس حاشیه راه‌ها انتخاب و بر حسب اولویت بندی، عملیات آموزش، توزیع اقلام ایمنی و همچنین ایمن سازی فیزیکی جاده در آن‌ها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه‌ها شامل نصب چراغ چشمک زن، تابلوی مدرسه و هشدار کاهش سرعت، اجرای خط کشی عابر پیاده و ایجاد خطوط لرزاننده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: نصب علائم ایمنی رانندگان را از احتمال بروز خطر آگاه می‌کند.

وی بیان کرد: همچنین با تدبیر کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان دانش آموزان ۵۰ مدرسه منتخب نیز به شکل تئوری و عملی با علائم راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

انتهای پیام/ع

ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه شهر زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار