مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: امسال بیش از ۱۱۲ میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی استان توزیع شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه کردستان، فریدون یاسمی با بیان اینکه تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌شود، افزود: از این میزان سوخت توزیعی بیش از ۱۰ میلیون لیتر آن مربوط به واحد‌های تولیدی کشاورزی بود.

وی از افزایش ۱۲ میلیون لیتری مصرف سوخت ادوات کشاورزی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و یادآور شد: برنامه ریزی و تعامل بسیار خوبی با سایر ادارات برای تامین سوخت بخش کشاورزی انجام و در هر شرایطی سوخت مورد نیاز کشاورزان و صاحبان واحد‌های تولیدی را تامین می‌کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به اختصاص سهمیه ۱۰۸ میلیون لیتری سوخت به بخش کشاورزی استان در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: از این میزان ۱۰۰ میلیون لیتر به ادوات کشاورزی و هشت میلیون لیتر آن نیز به واحد‌های تولیدی اختصاص یافته است.

یاسمی به اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی در سطح استان و آمادگی این شرکت برای اجرای طرح الکترونیکی توزیع سوخت این بخش اشاره و اضافه کرد: در صورتیکه سال آینده زراعی زمین‌های بیشتری مورد کشت قرار گیرد، ۱۰ درصد به میزان سهمیه اختصاص یافته اضافه می‌شود.

در استان کردستان ۶۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/م

افزایش ۱۲ میلیون لیتری مصرف سوخت ادوات کشاورزی کردستان در سال جاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.