یزدی گفت:امسال۳۴ تیم از استان قم به مسابقات رزمی قهرمانی کشور اعزام شدند که سهم بانوان قمی در این رقابت ها بالای ۴۰ درصد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی یزدی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به افتخارات رزمی استان گفت:ورزش رزمی به دلیل ازدیاد سبک‌ها هیئتی پرکار و پرمخاطب بوده و استان قم به دلیل موفقیت در کسب عناوین مختلف بین‌المللی و داخلی در سطح کشور یکی از قدرت‌های ورزش رزمی به حساب می‌آید.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد:در بخش بانوان نیز در سبک‌های مختلف نتایج خوبی کسب‌شده است و به دست آوردن۱۸ مدال طلا به همراه۶ نقره و ۲۵ گردن‌آویز برنز توسط دختران رزمی‌کار قم حاکی از رشد ورزش رزمی در بین بانوان قمی دارد.

وی اضافه کرد:در سال ۹۷ مردان رزمی‌کار قم در مسابقات مختلف کشوری موفق به کسب ۳۸ مدال طلا شدند و همچنین ۳۵ رزمی‌کار قم به فینال پیکار‌های مختص خود راه‌یافته و به مدال نقره بسنده کردند و۳۶ مدال برنز نیز برای پسران رزمی‌کار قمی به‌دست‌آمده است.

وی تأکید کرد: امسال ۳۴ تیم از استان قم به مسابقات رزمی قهرمانی کشور در رده‌های سنی و سبک‌های گوناگون اعزام شدند که سهم مردان ۲۰ اعزام بود و همچنین سهم بالای ۴۰ درصدی بانوان از اعزام‌های سال ۹۷ حاکی از نگاه مثبت هیئت ورزش‌های رزمی قم به بخش بانوان است.

یزدی با بیان اینکه دستاورد شاخص هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزاری نخستین دوره لیگ کیک بوکسینگ استانی بوده است تصریح کرد: این مسابقات در ۴ رده سنی به طور متمرکز و طی ۳ دور مسابقه برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر این مسابقات مورد قدردانی قرار گرفتند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم یادآورشد:در میادین بین‌المللی و جهانی محدودیت‌هایی داریم که عمده این محدودیت‌ها مسائل مالی است، به‌طوری‌که برای اعزام باید به صورت ارزی هزینه کرد و این هزینه‌ها به همراه محدودیت‌های اعزام از سوی وزارت ورزش و جوانان که حاصل تنگنا‌های اقتصادی است، کار را دشوار کرده است.

انتهای پیام/ح

اعزام ورزشکاران رزمی قم به میادین بین‌المللی با مشکلات مالی روبه‌رو است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.