علی یزدی،رزمی کار پیشکسوت استان با ابلاغ ریاست این فدراسیون،سرپرست جدید هیئت ورزش های رزمی قم شد.

سرپرست جديد هیئت ورزش‌های رزمی قم منصوب شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ دو سال پیش بود که با برنامه‌ریزی امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، مجمع انتخابات هیئت‌ ورزش‌های رزمی قم برای مشخص شدن رئیس جدید این هیئت‌ ورزشی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار و جواد محمدزاده رئیس این هیئت ورزشی شد.

در این مجمع با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع، کاندیداها برای ریاست چهار ساله هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با یکدیگر رقابت کردند و سرانجام جواد محمدزاده برای این مسئولیت چهار ساله تا سال 1398 انتخاب شد اما محمدزاده با شرکت در انتخابات و گرفتن رای اعتماد از اعضای مجمع این هیئت شد.

با این انتخاب، محمدزاده مجبور به استعفا از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم شد تا این فدراسیون علی یزدی یکی از چهره‌های شناخته شده ورزش‌های رزمی قم را برای مدت سه ماه تا ثبت‌نام جدید از کاندیداها و انتخاب رئیس جدید هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به عنوان سرپرست این هیئت ورزشی معرفی کند.

ورزش‌های رزمی یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم است که زیر مجموعه خود سبک‌های مختلفی دارد و مسابقات آن در سطح قهرمانی کشور، بین‌المللی، آسیایی و جهانی به انجام می‌رسد، ضمن اینکه از امسال در بازی‌های آسیایی نیز سهمیه دارد.

انتهای پیام / ش

سرپرست جدید هیئت ورزش های رزمی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.