۳ واحد مسکن مددجویی با مشارکت کارکنان یکی از بانک‌های مازندران برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه محروم دودانگه ساری ساخته به مددجویان واگذار شد.

رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۳ واحد مسکن مددجویی با مشارکت کارکنان یکی از بانک‌های مازندران برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه محروم دودانگه ساری ساخته به مددجویان واگذار شد.

وی افزود: این واحد‌های مسکونی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت یکی از بانک‌های مازندران، خیران و آورده مددجو در امسال ساخته و به خانواد‌های تحت حمایت تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از جمله اولویت‌های اساسی کمیته امداد است، گفت: ۴۵ میلیون تومان از اعتبارات ساخت این واحد‌های مسکونی با همکاری یکی از بانک‌های مازندران تحت عنوان طرح برکت تهیه و تامین شد.

وی با بیان اینکه طرح برکت با مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در کمک به مددجویان اجرا می‌شود، گفت: ۸ واحد مسکن مددجویی در سه سال گذشته با عنوان طرح برکت ساخته شده است.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها، ادارات، موسسات، شرکتها، کارخانجات می‌توانند با قبول طرح برکت و تکمیل فرم اعلام همکاری که در ادارات مربوطه وجود دارد، مبلغی از حقوق ماهیانه خود را، برای کمک به نیازمندان اختصاص دهند، گفت: با هماهنگی بخش مالی سازمان خویش، مبلغ تخصیصی را به بانک صادرات  با شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ واریز و همچنین می‌توانند در صورت تمایل به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کنند، بخشی از مشکلات مددجویان مرتفع شود.

نوروزی افزود: در سال گذشته با کمک کارکنان یکی از بانک‌های مازندران ۲ واحد مسکن مددجویی برای ایتام تحت حمایت در بندپی ساخته و به مددجویان تحویل داده شد.

انتهای پیام/ م

ساخت مسکن مهربانی برای مددجویان منطقه محروم دودانگه ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.