۲۵ اردوی جهادی برای کمک به مددجویان زیرپوشش مازندران تا پایان بهمن ماه امسال برگزار شد.

حجت الله محمد نژاد مسئول دبیر خانه اردوی جهادی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۲۵ اردوی جهادی برای کمک به مددجویان زیرپوشش در مازندران تا پایان بهمن ماه امسال برگزار شد، گفت: بیشتر اردو‌های جهادی در شهرستان‌ها و در بخش‌های عمرانی، درمانی و فرهنگی انجام شده است.

وی افزود: اردوی جهادی در طول سال از سوی کارکنان کمیته امداد با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با شعار خوب باشیم، در راستای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان و محرومان انجام می‌شود.

مسئول دبیرخانه اردوی جهادی کمیته امداد مازندران گفت: اردوی جهادی شهید کاظمی و اردوی جهادی امام موسی صدر متشکل از طلاب و دانشجویان ۱۵ کشور، از شاخص‌ترین اردوی امسال بوده است.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین فعالیت اردوی جهادی در امسال در بخش عمرانی و درمانی بوده است، افزود: در برخی از این اردو‌های جهادی سبد کالا تهیه و بین مددجویان توزیع شد.

محمد نژاد گفت: مردم نیکوکار استان در صورت تمایل برای نام نویسی و حضور در اردو‌های جهادی در هر حرفه‌ای می‌توانند به منظور خدمت رسانی به مددجویان به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کنند و یا با دبیر خانه اردوی جهادی کمیته امداد مازندران با شماره ۳۳۲۰۱۱۶۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ م

کمک به معیشت مددجویان مازندرانی با برگزاری اردو‌های جهادی

برچسب ها: سپاه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.