همایش اهدای ۸۰ هزاراُمین اسناد املاک علوی به محرومان مناطق مختلف کشور امروز با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

واگذاری ۸۰ هزاراُمین اسناد املاک علوی به محرومان مناطق مختلف کشوربه گزارش خبرنگار  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش اهدای ۸۰ هزاراُمین اسناد املاک علوی به محرومان و مستضعفان واجد شرایط امروز با حضور گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و استانداران ۱۰ استان محروم کشور برگزار شد.

در این مراسم ۳ هزار فقره از اسناد املاک علوی به نمایندگان اهالی منطقه مراوه تپه در شمال شرق استان گلستان واگذار می‌شود.

اهدای اسناد املاک علوی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که از سال ۱۳۹۲ آغاز و در سال ۱۳۹۳ با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان در استان‌های مختلف کشور و مناطق محروم واگذار شده است.


بیشتر بخوانید: واگذاری ۶۶ هزار فقره سند املاک بنیاد علوی در کشور 


حسن کاری رئیس بخش اموال و املاک بنیاد مستضعفان در اینباره گفته است: این واحد‌ها دارای سند رسمی است که نه تنها ارزش افزوده ایجاد کرده بلکه امکان اخذ وام و تسهیلات در گرو گذاشتن ملک، مهریه عروس و غیره را فراهم کرده که همه این اقدامات از سوی بنیاد مستضعفان انجام شده است.

 استان‌های هرمزگان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، کرج، گلستان، گیلان، مازندران از جمله استان‌هایی هستند که تا به امروز اسناد املاک علوی به آنها واگذار شده است.


انتهای پیام/

برگزاری همایش واگذاری اسناد املاک علوی به مناطق محروم کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار