رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در ۴ ساله گذشته ۶۶ هزار فقره سند املاک بنیاد علوی در کشور به مردم واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور  دیشب در مراسم واگذاری هزار و ۲۰۰ فقره سند املاک بنیاد علوی در روستا‌های باغدشت و گاوماست بخش کلاچای رودسر گفت: در چهار ساله گذشته ۶۶ هزار فقره سند املاک بنیاد علوی در کشور به مردم واگذار شده است.

وی افزود: قرار است ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار فقره سند برای املاک بنیاد علوی صادر و واگذار شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: این اسناد برای ۱۶ هزار هکتار ملک به ارزش هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان صادر شد.

وی همچنین از برنامه اجرای هزار و ۹۰۰ طرح اشتغالزا در حوزه شیلات خبر داد و افزود: هزار و ۳۰۰ طرح از این طرح‌ها تصویب شده است که ۵۰۰ طرح هم با پرداخت تسهیلات به بهره برداری رسید.

کاری رئیس سازمان اموال و املاک کشور هم با اشاره به واگذاری هزار و ۲۰۰ فقره سند املاک علوی در روستا‌های باغدشت و گاوماست بخش کلاچای شهرستان رودسر گفت:: این اسناد برای ۴۰۰ هزار متر مربع ملک به ارزش ۵۲۱ میلیارد صادر شد.

جمشید نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نیز افزود: مردم می‌توانند با اسناد املاک بنیاد علوی برای اجرای طرح‌های کشاورزی، تولیدی و خدماتی وام قرض الحسنه دریافت کنند.

عباسی نماینده شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم واگذاری اسناد املاک بنیاد علوی را یک حرکت جهادی نظام برای سنددار شدن املاک کشاورزان عنوان کرد.

انتهای پیام / ق

واگذاری اسناد املاک بنیاد علوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.