ستاری با بیان اینکه دانش، آبرو و ضمانت محققان است نه زمین و ملک، گفت: فناوران باید خود از سرمایه شان پاسداری کنند.

دانش، آبرو و ضمانت محققان است نه زمین و ملک/ برای تمام موفقیت‌های فعلی هزینه داده‌ایمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از برنامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق‌های پژوهش و فناوری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: پول و تسهیلات مالی آخرین موضوعی است که باید به آن توجه کرد، باید با تلاش اکوسیستم مناسب را ایجاد کرد، نمی‌توانم و حال ندارم منطقی نیست.

فناوران باید از سرمایه هایشان پاسداری کنند

ستاری با بیان اینکه صندوق‌های پژوهش و فناوری مسئولیت دارند، گفت: پولی که در صندوق آمده از طریق نفت نبوده است بلکه برای آن زحمت بسیاری کشده شده است و اینکه صندوق از کار‌های اجرایی فاصله گرفته است سبب توسعه اقتصاد جدید می‌شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: فناوران باید از سرمایه هایشان پاسداری کنند و قرار نیست ضمانت‌های معمول سیستم سنتی همچون زمین و ملک به دانش بنیان‌ها داده شود.

وی ادامه داد: آبرو و دانش فناوران و مخترعان ضمانت آن‌ها هستند و این افراد باید بدانند برای تمام اتفاقاتی که صورت می‌گیرد هزینه‌هایی داده شده است و آن‌ها هم باید هزینه خود را بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار