۲۰ مبلغ از خادمیاران رضوی از استان کرمانشاه به مشهد اعزام می‌شوند .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سلمان یاوری، مسئول فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه، با تشریح برخی از برنامه‌های نوروزی آستان قدس رضوی در کشور گفت : یکی از برنامه‌هایی که در کرمانشاه اجرایی می‌شود اعزام ۲۰ مبلغ از استان به مشهد مقدس در ایام نوروز برای تبلیغ در اماکن اقامتی، تفریحی و توریستی، حرم مطهر، بازار و مبادی ورودی مشهد خواهد بود.

وی گفت : از جمله کار‌های تبلیغی مبلغان اعزامی به مشهد مقدس در ایام نوروز در بحث «آداب زیارت، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی، احکام زیارت، آشنایی با سیره عملی و علمی امام رضا (ع) و اهمیت زیارت» است.

مسئول فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای یاد شده و از سوی آستان قدس رضوی سند محتوایی و جدول برنامه‌های آستان قدس رضوی در نوروز ۹۸ بر مبنای شعار «زائر از مبدأ تا مبدأ» به استان‌ها ارائه شده است.

یاوری به حیطه فعالیت‌های فرهنگی اشاره و عنوان کرد: بومی‌سازی برنامه‌های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد و بر این اساس بهتر است با همفکری و هم‌افزایی مسئولان با در نظر گرفتن ظرفیت‌های استان‌ها برنامه‌ریزی کنیم تا شاهد بازخورد مؤثرتری در استان‌ها باشیم.

وی افزود: آستان قدس رضوی توانسته در زمینه‌های مختلفی از جمله فرهنگی گام‌های مؤثر و مطلوبی بردارد و امروز فعالیت‌های فرهنگی این آستان متبرکه دارای تنوع، تکثر و کیفیت است.

یاوری در پایان تأکید کرد: برنامه‌های فرهنگی اجرایی از سوی آستان قدس رضوی به فراخور حال اقشار مختلف قابل استفاده برای همه است و همه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند .

 

 

انتهای پیام/د

تبلیغ در اماکن اقامتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.