استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دالاهو از پتانسیل‌های لازم برای تبدیل شدن به یک قطب گردشگری در منطقه برخوردار است، گفت : منطقه سیاحتی سراب کرند و باغات مجاور از یک پتانسیل بسیار مناسب گردشگری برخوردار هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان دالاهو گفت : برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و تسهیل در روند دریافت مجوز‌های سرمایه گذاری، به دنبال الحاق سراب کرند به حریم شهری هستیم.

وی گفت : برای حل مشکل آب شرب شهر کرند نیز در تلاش هستیم تا اعتبارات لازم برای خرید ۲ دستگاه تصفیه آب را تامین و در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از اهالی روستای زلزله زده زرده مایل به انتقال به محل تعیین شده جدید نیستند، افزود: مقرر شد بنیاد مسکن با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری اجازه دهد این افراد در همان محل قبلی، واحد‌های خسارت دیده خویش را بازسازی کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: روند بازسازی دیگر واحد‌ها نیز در محل جدیدی که جانمایی شده؛ طبق روال معمول در حال انجام است. همچنین مقرر شد جاده دسترسی روستا که در زلزله دچار آسیب شده نیز به شکل مناسبی ترمیم شود.

بازوند افزود: دامپروری یکی از پتانسیل‌های منطقه دالاهو است و در همین را راستا دولت وام‌های کم بهره مناسبی را در اختیار متقاضیان احداث واحد‌های دامداری قرار دهد.

وی اظهار داشت: تاکنون کار بازسازی ۱۱ هزار واحد دامی خسارت دیده به اتمام رسیده است و کار بازسازی ۲ هزار واحد باقی مانده نیز در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه با همراهی معاون عمرانی استاندار و در قالب یک سفر یک روزه از شهرستان دالاهو بازدید کرد

وی در این سفر از منطقه سیاحتی سراب کرند، تاسیسات آب و فاضلاب شهری، گاوداری صنعتی هلته، روستای زلزله زده زرده و همچنین اماکن زیارتی منطقه که در زلزله آسیب دیده بودند؛ بازدید کرد.

 

 

انتهای پیام/د

فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و تسهیل در روند دریافت مجوز‌های سرمایه گذاری

 

برچسب ها: تسهیلات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.