کانال مجازی ریحانه عکس نوشته‌ای را در خصوص اهمیت خانواده از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای موسسه عالی فقه و علوم انسانی به اشتراک گذاشت.

بیانات جدید رهبر انقلاب درباره‌ی اهمیت دادن به خانوادهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال ریحانه وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، بخشی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص لزوم اهتمام به خانواده، که در دیدار اعضای موسسه عالی فقه و علوم انسانی مطرح شده بود را در قالب عکس نوشته‌ای با عنوان «میزان حضور در کنار خانواده چقدر باشد؟» منتشر کرد.

میزان حضور در کنار خانواده چقدر باشد؟

رهبرانقلاب: حضور در کنار همسر به معنای این نیست که همه‌اش بروید در خانه بنشینید؛ آن [جور] هم همسرتان قطعاً راضی نیست و دل‌زده میشود، میگوید چرا سرِ کار نمیروند؛ امّا اینکه پیدا نباشید، نه، این خوب و مناسب نیست.

البتّه برهه‌ای از زندگی خود بنده با همان شکلی گذشته که حالا میگویم مخالفم با آن! اوایل انقلاب بنده صبح از خانه میرفتم بیرون در حالی که بچه‌ها خواب بودند؛ شب هم برمیگشتم خانه، در حالی که بچه‌ها خواب بودند.

منتها آنجا غیر از این نمیشد؛ لکن شما که حالا در وضع عادی الحمدللّه زندگی میکنید و استقرار دارید، به خانواده‌ها برسید.   ۹۷/۱۲/۱۳

بیانات جدید رهبر انقلاب درباره‌ی اهمیت دادن به خانواده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.