رئیس صنعت،معدن خراسان جنوبی گفت:از ابتدای امسال چهار هزار و ۱۳۴ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به معاونت بازرسی این سازمان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال چهار هزار و ۱۳۴ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان این سازمان اعلام شد که ۲۳۹ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

وی در بازدید از سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: با گزارشات و شکایت‌های مردمی به منظور اصلاح و برگشت مبالغ مازاد دریافتی به آنان پیگیری و بررسی می‌شود.

شهرکی گفت: با توجه به پیگیری این گزارشات و تشکیل پرونده تخلف برای متخلفان در این مدت بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۵۲۰ ریال به شاکیان برگشت داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با سایر دستگاه‌های نظارتی اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال بیش از ۶۱۰ گشت مشترک با شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی برگزار شده که منجر به تشکیل ۱۵۹ پرونده تخلف شده است.

وی گفت: سامانه ارتباطی ۱۲۴ سریع‌ترین پل ارتباطی بین مردم و بازرسان صنعت، معدن و تجارت مرکز استان و شهرستان‌ها است.

شهرکی افزود: ستاد خبری سازمان به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی در سراسر استان است و شهروندان می‌توانند تخلفات اقتصادی واحد‌های صنفی و غیرصنفی را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ به ستاد خبری این سازمان گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

سامانه ۱۲۴ سریع‌ترین پل ارتباطی بین مردم و بازرسان صنعت،معدن

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار