نمایشگاه بهاره در محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی مرکز استان واقع در ابتدای جاده علی‌آباد لوله از صبح امروز گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت:  براساس مصوبه کمیسیون تنظیم بازار استان، نمایشگاه بهاره در مرکز استان برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان و اتاق اصناف بیرجند برگزار شد و تعداد ۱۰ غرفه برای کالا‌های طرح تنظیم بازار در این نمایشگاه تعیین شده است.

تهوری ادامه داد: بعد از اعلام رسمی جهاد کشاورزی استان به عنوان متولی، کالا‌ها هد‌ف گذاری و با قیمت مصوب در نمایشگاه عرضه می‌شود.

 معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داد: همچنین تولیدکنندگان سراسر کشور کالا‌هایی مانند کیف، کفش، آجیل، خشکبار، پوشاک و انواع شیرینی را به صورت مستقیم در ۳۰۰ غرفه عرضه می‌کنند.

وی ابا اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره در بیرجند از ۱۳ لغایت ۱۹ اسفندماه جاری در محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی مرکز استان واقع در ابتدای جاده علی‌آباد لوله برگزار می‌شود بیان کرد: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر است.

انتهای پیام / ط ا

نمایشگاه بهاره در بیرجندگشایش یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار