چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند 11 اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  شهرکی رئیس سازمان صمت استان گفت: چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۱ اسفند در  محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بیرجند واقع در سایت اداری برگزار می‌شود.  

 ویافزود: دارندگان کارت‌های بازرگانی معتبر حقیقی و حقوقی و کارت‌های عضویت معتبر حقوقی با حداقل یک سال سابقه عضویت و کارت‌های عضویت حقیقی معتبر با حداقل ۱۸ ماه سابقه عضویت می‌توانند به کاندیدای مدنظر خود رای دهند.

شهرکی ادامه داد: هر رای دهنده می‌تواند با در دست داشتن کارت ملی و همچنین کارت بازرگانی یا عضویت خود با مراجعه به محل برگزاری انتخابات پس از احراز هویت نسبت به انتخاب حداکثر  ۱۵ نفر شامل ۵ نفر از بخش بازرگانی، ۵ نفر از بخش صنعت، ۳ نفر از بخش کشاورزی و ۲ نفر از بخش معدن از میان ۳۸ نفر کاندیدای این دوره اقدام کند.  

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به اینکه فرایند این انتخابات بصورت الکترونیکی خواهد بود گفت:  هیات نظارت بر انتخابات بر روند برگزاری این انتخابات که تا ساعت ۱۸ همان روز ادامه خواهد داشت، نظارت‌های لازم را خواهد کرد.

وی اظهار کرد:  این انتخابات هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود.  

انتهای پیام / ط آ

برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار