پس از گذشت حدود سه سال از عرضه عنوان محبوب Pokemon Go میزان درآمد آن در سراسر جهان منتشر شد.

درآمد عنوان Pokemon Go در سراسر جهان چقدر استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کم پیش می‌آید کسی در دنیای بازی‌های گوشی هوشمند باشد و تا به الان بازی Pokemon GO را تجربه نکرده باشد. تمام کسانی که این گیم را بازی کرده‌اند تب بالای طرفداران آن را در سال ۲۰۱۶ به یاد دارند. اتفاقات زیادی در آن سال در صنعت بازی سازی افتاد و Pokemon Go را می‌توان رهبر این تغییرات نامید.

شاید کمتر کسی باشد که افراد گوشی به دست که از اتاق گرفته تا خیابان به دنبال موجود عجیب بودند را فراموش کرده باشد. در تابستان سال ۲۰۱۶ بود که نوجوانان زیادی در تمام مناطق شهر دیده می‌شدند که در سر گوشی خود داشتند و در حال شکار موجودات مجازی بودند.

اطلاعات جدید از شرکت تحلیلگر Sensor Tower نشان می‌دهد که Pokemon GO از زمان عرضه درآمدی برابر ۲.۴۵ میلیارد دلار داشته است، که اکثریت درآمد آن حاصل از عناوین Pokemon هستند که برای کاربران iOS و Android ارائه شدند. پس از آن عنوان Pokemon Shuffle Mobile در مقام بعدی قرار می‌گیرد. درآمد حاصل از این بازی ۲۵ میلیون دلار بود. دیگر عناوین Pokemon موجود Pokémon Duel، Pokémon Quest، Pokémon: Magikarp Jump و Pokémon TCG Online را شامل می‌شوند.

درآمد عنوان Pokemon Go در سراسر جهان چقدر است

از سال ۲۰۱۴ تا به اکنون، ۶۴۰ میلیون کاربر حداقل یکی از عناوین Pokemon را بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کرده‌اند و Pokemon GO تعداد ۵۵۰ میلیون از این دانلود‌ها را شامل می‌شود. در تعداد دانلود‌ها Pokemon Duel مقام بعدی را با ۳۹ میلیون نصب از آن خود کرده است.

ایالات متحده آمریکا پر از طرفداران Pokemon است. ۸۷۵ میلیون دلار یا به عبارت دیگر ۳۵ ٪ از پول صرف شده در Pokemon GO در سطح جهان، از این کشور بوده است. در ضمن ۷۲۵ میلیون دلار یا ۲۹ درصد از آنچه Pokemon GO در سراسر جهان درآمد کسب کرده است، از ژاپن است. ژاپن جایی است که این هیولا‌های دیجیتالی برای اولین بار متولد شدند.


بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات


انتهای پیام/

درآمد حاصل از عنوان Pokemon Go برای طراحانش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار