رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: اتحادیه آرد و نان شهرستان با بازرسی‌های متعدد از واحد‌های نانوایی به صورت مستمر وضعیت آرد و نان را بررسی می‌کند تا تخلفی صورت نگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محراب عبدالهی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول بیان داشت: طی یک ماه اخیر را ۱۹۵ مورد  اتحادیه آرد و نان شهرستان بازرسی‌ از واحد‌های نانوایی به صورت مستمر انجام داد.

وی افزود: در این بازرسی‌ها ۱۸ پرونده به ارزش ریالی ۲۳ میلیون ریال تشکیل شد؛ ضمن اینکه سهمیه آرد دو واحد نانوایی به دلیل نداشتن کیفیت پخت و کم فروشی و تغییر کاربری در نوع پخت قطع شد.

عبدالهی عنوان کرد: سلامت و معیشت مردم اولویت کاری ما است تخلفات واحد‌های نانوایی شهرستان را عمدتاً کم فروشی، گران‌فروشی و درج نکردن قیمت است که با متخلفان حوزه آرد و نان در دزفول به شدت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول با اشاره به قیمت نان در نانوایی ها گفت: نان لواش با ۱۵۰ گرم و قیمت ۱۸۰ تومان در نانوایی‌های دزفول عرضه می‌شود که کیفیت پایین این نوع نان به دلیل پایین بودن حجم چانه خمیر مورد اعتراض نانوایی‌ها و مردم قرار گرفته و خواستار افزایش حجم نان هستند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه استان در بسیاری از شهر‌ها حجم نان لواش از ۱۵۰ گرم به ۱۸۰ گرم و قیمت آن از ۱۸۰ تومان به ۲۵۰ تومان افزایش یافته که لازم است این مصوبه در دزفول نیز اجرا شود.

انتهای پیام/م

بازرسان از نانوایی های دزفول بازرسی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.