مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۶ اکیپ نظارتی و عملیاتی بهداشت محیط در برنامه سلامت نوروزی فعال خواهند بود.

فعالیت ۱۶ اکیپ نظارتی و عملیاتی بهداشت محیط در نوروز ۹۸ در خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا نوروزیان مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به منظور نظارت بر عملکرد بهتر واحد‌های تولید کننده مواد غذایی و سایر اصناف ، ۱۶ اکیپ نظارتی و عملیاتی با ۷۳ نفر از پرسنل بهداشتی بر مراکز تحت پوشش دانشگاه نظارت می‌کنند.

وی افزود: هر ساله برنامه سلامت نوروزی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با غذا اجرا می‌شود.

نوروزیان گفت: برنامه بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند سال جاری تا ۱۶ فروردین سال ۹۸ به صورت شبانه روزی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب بصورت حضوری و از ساعت ۲۰ تا صبح روز بعد به صورت آنکال در ساعات اداری، غیر اداری و روز‌های تعطیل انجام می‌شود.

وی بیان کرد: از همه شهروندان مسافرین و زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا ( ع ) نیز تقاضا می‌شود درصورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشت محیطی مراتب را به سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۰ اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام / ب 

ارائه خدمات نظارتی و عملیاتی بهداشت محیط خراسان شمالی در نوروز ۹۸

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.