«جو بایدن» به دنبال ارائه بسته اصلاحات زیرساختی برای مقابله با شعار انتخاباتی رئیس‌جمهور فعلی آمریکا است.

جو بایدن شعار انتخاباتی ترامپ را به چالش خواهد کشیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی، جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهور آمریکا (باراک اوباما) در نشست با مشاوران نزدیک خود به دنبال تعیین یک استراتژی مناسب برای مقابله با دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور از طریق ارائه بسته اصلاحات زیرساختی در انتخابات ۲۰۲۰ است.

سی ان بی سی گزارش داد ابتکار اصلاحات زیرساختی به عنوان ابزاری برای به چالش کشیدن وعده انتخاباتی «آمریکا را دوباره قدرتمند کنیم» ترامپ شکل گرفته است. رئیس جمهور فعلی آمریکا وعده بهبود وضع جاده‌ها، پل‌ها و تونل‌ها را داده بود در حالیکه برنامه یک تریلیون دلاری دولت او نتوانست مقبولیتی را بدست آورد.

بنابر گزارش سی ان بی سی، چندین تن از متحدان بایدن به او پیشنهاد کردند در صورتیکه وارد عرصه انتخاباتی شود باید پیشنهاد اصلاحات زیرساختی را با رای دهندگان مطرح کند. همچنین به گفته منابع آگاه، معاون سابق باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز موافق این موضوع است که در صورت شرکت در رقابت‌های انتخاباتی، اصلاحات زیر ساختی یکی از ارکان اصلی برنامه ستاد انتخاباتی او قرار بگیرد.

تمرکز جو بایدن بر روی اصلاحات زیرساختی موضوع تازه‌ای از سوی او نیست. در گذشته نیز او بار‌ها موضوع افزایش میزان هزینه‌های زیرساختی در آمریکا را مطرح کرده است. سی ان بی سی به نقل از منابع نزدیک به بایدن اعلام کرد در برنامه انتخاباتی او پیگیری موضوعاتی از جمله حذف مالیات طبقه متوسط جامعه و حل موضوع نابرابری درآمدی نیز به چشم می‌خورد.

در نظرسنجی جدیدی که انجام شده است جو بایدن از حزب دموکرات و میت رامنی از حزب جمهوری‌خواه، بزرگترین رقبای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ خواهند بود. روزنامه نیویورک تایمز چندی پیش در مطلبی نوشت گزارش‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ، معاون سابق باراک اوباما را خطرناکترین رقیب خود در انتخابات ۲۰۲۰ می‌داند. ترامپ در حالی نگران حضور معاون سابق باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ است که بایدن هنوز تصمیم قطعی خود را برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار