رئیس منابع طبیعی شهرستان اصفهان با اشاره به نقش ویژه طبیعت در زندگی انسان‌ها بر ضرورت همکاری مردم جخت حفظ از آن تاکید نمود.

مردم در امر حفاظت از منابع طبیعی همکاری کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیرمحسن، ولی گفت:موضوع منابع طبیعی از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش ویژه‌ای در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کند.

 وی با اشاره به وظیفه انسان‌ها در قبال منابع طبیعی بیان نمود: همه انسان‌ها نسبت به موضوع منابع طبیعی مسئول هستند و نمازگزاران عزیز توجه داشته باشند این مهم را به عنوان یک وظیفه با ارزش در گوشه ذهنشان حک کنند و در امر حفاظت از منابع طبیعی همراه و پیشگام باشند.

به گفته این کارشناس منابع طبیعی، مسئولین باید از هر آنچه در حیطه وظایف قانونی در این موضوع بر عهده داریم دریغ ننموده، هر چند که متاسفانه با توجه به خشکسالی و کم آبی‌های اخیر محدودیت در توزیع نهال داشته، اما تلاش خود را به کار می‌بندیم تا پاسخگوی تک تک شهروندان محترم در این خصوص باشیم و تا حد توان به تمامی تقاضا‌های شهروندان در خصوص دریافت نهال پاسخ مثبت دهیم.

وی در پایان بر ضرورت و همکاری مردم با منابع طبیعی تاکید و افزود: خوشبختانه امسال نیز به رسم نمادین در سطح منطقه کوهپایه مراسم قابل قبولی در ۱۵ اسفندماه و روز درختکاری برگزار شد و امیدواریم توجه به کاشت نهال، حفاظت از درخت و منابع طبیعی بیش از پیش گسترده و مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

تاکید رئیس منابع طبیعی شهرستان اصفهان  بر ضرورت و همکاری مردم با منابع طبیعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار