سرپرست تیم پرسپولیس گفت: تحلیل باشگاه این است که می‌تواند پشت نتایج و داوری‌های اخیر سناریویی وجود داشته باشد.

خلیلی: می تواند پشت نتایج اخیر سناریویی وجود داشته باشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس تهران پس از بازی مقابل نساجی مازندران  بیان کرد: تحلیل  باشگاه پرسپولیس از اتفاقات چند هفته اخیری که برای تیم افتاده، این است که سناریویی  پشت نتایج و داوری‌ها  می تواند وجود داشته باشد. در این بازی علاوه بر خطای پنالتی مدافع نساجی به خاطر خطای هند و همچنین ممانعت کردن  از گل شدن توپ باید اخراج می شد که این اتفاق نیفتاد.

او در ادامه افزود: در دقیقه ۵۰ مدافع نساجی این بار با دست چپ جهت توپ را عوض کرد که داور هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفت. صحنه خطا روی ترابی را هم که همه مشاهده کردند کاملا مشکوک به پنالتی بود. فوتبال ایران محکوم به استفاده از کمک داور ویدئویی است تا مشکلات عجیب و بزرگ داوری به کاهش یابد.

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: در هفته‌های اخیر از راه‌های مختلف به گوش ما می‌رسانند که بازیکنانمان در بازی مراقب خودشان باشند چرا که داور‌ها روی تیم ما حساس شده اند. امروز کمال کامیابی نیا در بازی به بازیکان تیم خودمان گفت: "پنالتی نبود؟ که این سوال منجر شد تا داور به او کارت زرد دهد و وقتی علت را از داور پرسید در جواب گفته می‌شود:برو بابا، امروز فغانی مربی ما را به خاطر بلند شدن از نیمکت اخراج کرد. این یک موضوع کاملا طبیعی است و نمی‌دانم چرا باید مربی اخراج می‌شد.

محسن خلیلی در ادامه عنوان کرد: من فکر می‌کنم وقتی می‌بینند در سال‌های اخیر حریف قدرت و بزرگی پرسپولیس نبوده اند مسائل دیگری را وارد بازی می‌کنند که این خیال باطلی است! تیم ما با همدلی پیش می‌رود و با حمایت هوادارنمان روز به روز قوی‌تر می‌شودو افتخار آفرینی خواهیم کرد.

او با اشاره به وضعیت مصدومیت مهدی ترابی اظهار کرد: برخورد دروازه بان نساجی با مهدی ترابی بسیار سنگین بود و زانوی این بازیکن دچار جراحت شدیدی شده است. پس از رسیدن به تهران پزشکان تیم مراحل درمانی او را آغاز می‌کنند تا به زودی به ترکیب تیم اضافه شود.

خلیلی افزود: تیم ما پس از انتخاب فغانی به عنوان داور مسابقه با نساجی خوشحال شد و برانکو بار‌ها از این داور تعریف کرده است. ما حتی شب گذشته در جلسه هماهنگی از اینکه کمیته داوران بهترین داور حال حاضر ایران است ابراز خوش حالی کردیم، اما فغانی و این تیم داوری ما را ناامید کردند.

وی در پایان تصریح کرد: جو ورزشگاه بسیار خوب بود وخوشحالیم از اینکه فوتبال ما در سطحی است که هواداران زیادی جذب آن شده، برای تیم پرسپولیس که هزاران نفر را برای تماشای بازی‌های خودش به ورزشگاه می‌کشاند یک افتخار است.


بیشتربخوانید:

برانکو: داور ۲ پنالتی برای ما نگرفت / ترابی بازی مقابل السد را از دست داد

جلالی: مقابل پرمهره‌ترین تیم ایران بازی کردیم

حضور پرسپولیسی‌ها در جایگاه هواداران نساجی


انتهای پیام/

اظهارات خلیلی درباره بازی مقابل نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
تو اسیا چرا قهرمان نشدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۰:۵۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
بازی باخته را جلوی سپاهان مساوی کردید بحث سناریو نبود تا این مرحله از حذفی امدید سناریو نبود . حالا که بازیکنتان خودش خورده زمین و همه داورها میگویند پنالتی نبود بحث سناریو و چیزهای دیگه را بیان می کنید.
آخرین اخبار