سرمربی تیم نساجی مازندران در کنفرانس خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: باید بپذیرید که ما مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم و آن‌ها پرمهره‌ترین تیم ایران هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجید جلالی سرمربی تیم نساجی فاثمشهر بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی از آن چیزی که خودم انتظار داشتم سخت‌تر شد، مخصوصا در نیمه دوم زمانی که تیم پرسپولیس تعویض می‌کرد، تیمشان قوی‌تر و صاحب توپ‌تر می‌شد و همین مسئله شرایط را برای ما سخت‌تر کرد. آن چیزی که باعث شد این بازی در نهایت مساوی شود نفراتی بودند که از روی نیمکت پرسپولیس به بازی اضافه شدند، وگرنه ما روی این بازی حساب ویژه‌ای داشتیم و در نیمه اول کارمان خوب پیش رفت، اما در نیمه دوم بازی برای‌مان سخت شد. داوری هم خیلی باتجربه و خوب در این فضای سخت کار را اداره کرد.

از بابت مصدومیت بازیکنان در مضیقه هستیم

وی ادامه داد: ما با یک گروه بازیکن آسیب‌دیده مواجه هستیم. حامد شیری هم در تمرین دیروز آسیب دید. ما یک مقدار از این بابت در مضیقه هستیم، ولی من از بچه‌ها ممنونم که با همه وجود بازی می‌کنند و از اینکه در مسیر پیشرفت هستیم، خوشحال هستم و از همه‌ی بازیکنانم تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله در آینده نزدیک هواداران را خوشحال و سربلند خواهیم کرد.

مقابل اسقلال بهتر بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: هدف ما این است که بهتر از بازی مقابل پرسپولیس باشیم و امیدوارم بازیکنان آسیب‌دیده ما به بازی برسند و دست‌مان پرتر شود. ما زمان کافی برای تمرین داریم و مطمئنم که جلوی استقلال به مراتب از بازی امروز بهتر خواهیم بود. امروز بارندگی هم در کیفیت بازی تأثیرگذار بود و توپ‌‌ها روی هوا بود و پرسپولیس هم نسبت به ما میانگین قدی بهتری داشتند. اگر شرایط طوری بود که می‌توانستیم روی زمین بازی کنیم، حتی بهتر از این می‌شدیم.

مقابل پرمهره ترین تیم ایران بازی کردیم

سرمربی تیم نساجی درمورد اینکه مقابل پرسپولیس به نظر می‌آمد آن ها شرایط بهتری داشتند، افزود: باید بپذیرید که ما مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم و آنها پرمهره‌ترین تیم  ایران هستند و در نظر بگیرید که بضاعت ما همین است. من از همه بازیکنانم ممنون هستم که با همه توان بازی کردند اما نقص‌هایی هم داریم. به هر حال گاهی کاری از دست مربی برنمی‌آید همانطور که من بین دو نیمه به بازیکنان سفارش کردم که توپ را به میانه زمین ببرند و گاهی بازیکن می‌خواهد این کار را انجام دهد اما سطح مهارت حریف آنقدر بالاست که اجازه این کار را نمی‌دهد. دیدید که وقتی مهدی ترابی به زمین آ‌مد کفه ترازو به سمت پرسپولیس سنگین شد اما ما از همان‌جایی ضربه خوردیم که به بازیکنان گفته بودم آنجا را ببندند. ما امروز مقابل تیم بزرگی بازی کردیم و عملکرد خوبی هم داشتیم اما ضعف‌هایی هم داشتیم. 

من در بازی پنالتی ندیدم

جلالی در مورد اینکه برانکو معتقد بوده داور دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفته، خاطرنشان کرد: من چنین صحنه‌هایی را ندیدم که پنالتی باشد در مسجد سلیمان هم دیدید که چه شد و این مسائل بخشی از فوتبال ما شده است. 

باید روی حفظ نتیجه کار کنیم

سرمربی تیم نساجی درباره اینکه تیمش از حریفان جلو می‌افتد اما توان حفظ کردن نتیجه را ندارد و گل می‌خورد، گفت: موضوع خوبی را مطرح کردید من در رختکن به بچه‌های تیم گفتم که باید از گلی که می‌زنیم محافظت کنیم؛ چرا که گل زدن ساده بدست نمی‌آید. ما در مسجد سلیمان دو گل جلو بودیم اما در چهار دقیقه دو گل خوردیم یا امروز از پرسپولیس جلو افتادیم اما باز هم گل مساوی را دریافت کردیم. باید کار کرد تا این ضعف‌ها برطرف شود ما این مسائل را ‌آسیب‌شناسی می‌کنیم و باید روی این مسائل بیشترکار کنیم و متمرکزتر شویم. 


بیشتر بخوانید:

برنامه تمرین و سفر سرخپوشان برای بازی با نساجی مشخص شد

تمجید توییتری صفحه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از هواداران پرسپولیس

جدول گروه D/ سرخپوشان در رده سوم قرار گرفتند


انتهای پیام/

کنفرانس خبری جلالی پس از بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار