سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در زمان حضورم در آبادان انتقادات خوبی از من داشتید، همیشه ممنون آبادانی‌ها بودم و خواهم بود.

دست نشان: ممنون آبادانی ها هستم/ وقت کشی دروازه بان تیم ما هماهنگ شده نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان این بازی خطاب به خبرنگاران اظهار کرد: از اینکه در کنار شما حضور دارم خوشحال هستم. در زمان حضورم در آبادان شما انتقادات بسیار خوبی داشتید و ما با کمک هواداران و بازیکنان تیم صنعت نفت موفق شدیم به لیگ برتر صعود کنیم. همیشه ممنون شما عزیزان آبادانی بودم و خواهم بود.

تا الان فقط با بازیکنان صحبت کرده ام

او در مورد شرایط فعالیتش در تیم سپیدرود به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: سه روز است که کارم را با تیم سپیدرود آغاز کرده ام و تا به الان ۲ جلسه تمرینی را با تیم برگزار کرده ایم که فقط با بازیکنان صحبت کرده ام. تیم صنعت نفت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نکات لازم را به بازیکنانمان منتقل کردیم. در این دیدار تنها یکبار دچار اشتباه شدیم و بازیکنانمان پوشش لازم را در خط دفاعی انجام ندادند و همین موضوع باعث شد گل تساوی را دریافت کنیم. میلاد جهانی وینگر تیم نفت ارسال‌های خطرناکی روی دروازه ما داشت که خط دفاع و دروازه بان ما را دچار دردسر می‌کرد. به جز همان یک صحنه‌ای که گل خوردیم فکر نمی‌کنم تیم نفت موقعیت دیگری توانسته باشد به دست بیاورد.

تیم ما هنوز برای یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای آماده نیست

دست نشان ادامه داد: تیم صنعت نفت بیشتر بازی را در میانه زمین نگه می‌داشت. تیم ما هنوز برای یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای آماده نیست و همین موضوع باعث شد با اینکه در ضد حملات موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم، اما نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم.

آیا واقعا این بازی ۸ دقیقه وقت اضافه داشت؟

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به صحبت خبرنگار مبنی بر اینکه دروازه بان تیم سپیدرود با به زمین انداختن خود وقت بازی را تلف می‌کرد گفت: تیم‌هایی که موفق به کسب نتیجه نمی‌شوند از همه چیز انتقاد می‌کنند و شما هم حق دارید چنین صحبتی را مطرح کنید. دروازه بان تیم ما ۲ بار روی زمین افتاد و داور ۸ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد. آیا واقعا این بازی ۸ دقیقه وقت اضافه داشت. اگر دروازه بان ما چنین کاری انجام داده است درخواست من نبوده و به خاطر تجربه این دروازه بان بوده است. من هنوز فرصت این را پیدا نکردم به بازیکنانم بگویم خودشان را روی زمین بیاندازند.

اگر موردی بوده من عذرخواهی می‌کنم

دست نشان با بیان اینکه داور با وجود مصدومیت مدافع سپیدرود به بازی ادامه داد، در مور این موضوع بیان کرد: هیچکس چنین کاری انجام نمی‌دهد. در نیمه اول با اینکه اتفاق خاصی نیافتاده بود بازیکن ما توپ را به بیرون زد، اما نیمکت حریف بازیکنانشان را تهدید می‌کردند که بازی جوانمردانه را رعایت نکنند. در بازی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت همه دیدند بازیکنان نفت چقدر خودشان را روی زمین انداختند، آیا من باید بگویم مربی تیم به آن‌ها گفته است چنین کاری انجام دهند. وقت کشی دروازه بان تییم ما هماهنگ شده نبود و اگر موردی بوده من عذرخواهی می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

 واکنش دست نشان به هدایت سپیدرود رشت

گل محمدی: بازی پرسپولیس و پدیده در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است

دردسر‌های علی دایی برای مقابله با هندی‌ها


انتهای پیام/

صحبت های دست نشان بعد از تساوی مقابل صنعت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار