کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازی بسیار دشواری مقابل استقلال تهران داریم و امیدوارم با پیروزی در این دیدار به اوضاع خودمان در جدول سر و سامان دهیم.

کعبی: بازی سختی مقابل استقلال داریم/ برای قطبی آرزوی موفقیت می کنمحسین کعبی کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های  لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی را مقابل استقلال داریم و به نظرم این دیدار سخت ترین بازی ما در نیم فصل نخست لیگ برتر است. دوست داریم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا هم نیم فصل را با برد به پایان رسانده باشیم و هم سروسامانی به اوضاع خودمان در جدول بدهیم چون وضعیت خوبی نداریم و انشاالله با برد مقابل استقلال به استقبال نیم فصل دوم خواهیم رفت.

او در ادامه افزود: تیم استقلال در چند هفته گذشته نتیجه خوبی را کسب کرده، اما ما هم سپیدرود هستیم و بازیکنان خوبی را در ترکیبمان داریم  و مهم تر از همه اینکه هوادارانمان در این دیدار می توانند کمک بسیار زیادی به ما کنند. متاسفانه به دلیل مصدومیت به  بازی مقابل استقلال نمی رسم و چند بازیکن اصلی را به همین دلیل در اختیار نداریم و این کار را برای سرمربی تیم دشوار می کند.

بعد از نیم فصل چند روز استراحت خواهیم کرد و پس از آن با تمام جدیت تمرینات را دنبال می کنیم تا در نیم فصل دوم با تمام قدرت در لیگ برتر ظاهر شویم.

هیچ کمکی به علی کریمی نشده است

او در خصوص کمک شهرداری رشت به تیم سپیدورد تصریح کرد: علی کریمی از جیب خودش برای تیم خرج می کند و کل هزینه ها گردن او افتاده است و به نظرم استاندار و شهردار در رابطه با کمک کردن به سپیدرود خودشان را کنار کشیدند.

کریمی و دوستانش هزینه های تیم را می دهند و از روز اولی که او با سپیدرود قرارداد بست هیچ مسئولی سر تمرین نیامد و کمک خاصی به ما نکرد. فعلا نزدیک 30 تا 35 درصد از قراردادمان به ما پرداخت شده و همان طور که گفتم کسی از ما حمایت نمی کند و فقط در خبرها می شنویم که فلان شخص یا نهاد می خواهد به ما کمک کند اما در واقع چنین چیزی صحت ندارد.

مشکل خاصی با قطبی ندارم

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره حضور دوباره افشین قطبی در لیگ برتر گفت: برای قطبی آرزوی موفقیت می کنم و مشکل خاصی با او ندارم، اتفاقاتی که افتاده برای گذشته بوده و خیلی خوشحالم که او به خوزستان کمک می کند و امیدوارم که با فولاد نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کنند.

لیاقت سید جلال بیشتر از این هاست

حسین کعبی در رابطه با نحوه خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی اظهار کرد: سید جلال بازیکن بزرگی است و لیاقت او بیشتر از این حرف ها است. از مدیرعامل و سرمربی تیم پرسپولیس (حمید رضا گرشاسبی و برانکو ایوانکوویچ) بیش از حد باید تشکر کرد چون مراسم خوبی را برای حسینی تدارک دیدند و برای سید جلال آرزوی موفقیت می کنم او چه از لحاظ اخلاقی و چه فوتبالی یکی از بهترین بازیکنان بود و امیدوارم در هر کجا که هست موفق و سربلند باشد.


بیشتر بخوانید:

نساجی مازندران ۲ - سپیدرود رشت ۲ / زور شمالی‌ها به هم نرسید + فیلم

سپیدرودرشت صفر - نفت مسجدسلیمان یک/ ناکامی خانگی کریمی مقابل شاگردان مرزبان

دربی قعرجدولی‌ها بین سپیدرود و نفت/ ماشین بازی سپاهان برای صدرنشینی


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم سپیدرود رشت درباره بازی مقابل استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار