سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه آقای قلعه نویی بلد است که چطور تیمش را قهرمان کند گفت: مهم‌ترین مسئله نتیجه گرایی است و آقای قلعه نویی در این زمینه استاد است.

قلعه‌نویی استاد قهرمان کردن تیم‌ها استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مهدی تارتار بیان کرد: امیر قلعه نویی هر جا می‌رود، شخصیت قهرمانی را در تیمش ایجاد می‌کند. مربی بسیار باهوشی است و می‌داند در ایران چطور نتیجه بگیرد بعد از مدتی همه نتایج را به یاد می‌آورند نه کیفیت بازی‌ها و مهم این است که سپاهان نتیجه اش را می‌گیرد.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی پایاپایی با سپاهان شروع کردیم متاسفانه در اواخر نیمه اول روی تاکتیک غیرقابل مهار سپاهان یعنی ضربات ایستگاهی گل خوردیم.

سرمربی پارس جنوبی جم عنوان کرد: در نیمه دوم بازی اتفاقات فوتبالی به ضرر ما بود. یعنی تعویض اجباری بازیکنی که به زمین فرستاده بودیم و مجبور شدیم تعویض سوم را انجام دهیم و اخراج هم کارمان را تمام کرد و بازی را از دست دادیم.

تارتار تصریح کرد: بچه‌های ما با تمام مشکلات بسیار خوب و مردانه جنگیدند. یک جوان خوب به نام امیرشعبانی هم به ترکیب اصلی اضافه و به فوتبال معرفی کردیم که به خوبی جای خالی دفاع وسط ما را پر کرد.

وی در مورد اخراج عسگری و اعتراضی که کادر فنی این تیم داشت، عنوان کرد: به نظرم کارت دوم درست بود، ولی کارت اول سخت گیرانه بود؛ هر چند ضدحمله حریف را خراب کرد. باید کارشناسی شود. بازیکن ما کم تجربگی کرد و ما از این موضوع ضربه خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد اعتراضات داروری هفته‌های اخیر گفت: از آقای تاج باز هم می‌خواهم سیستم VAR را در کشور ما پیاده کنند، چون داور‌های کم تجربه و جوانی داریم و این به همه تیم‌ها آسیب می‌زند. داور با یک سوت تمام زحمات باشگاه را از بین می‌برد.

انتهای پیام/ک

پارس جنوبی جم با یک گل مغلوب سپاهان شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.