سرمربی پارس جنوبی جم که از کسب تساوی مقابل سایپا راضی است، گفت فکر می‌کند که تیمش می‌توانسته برنده بازی باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل مقابل سایپا، در جمع خبرنگاران گفت: همان‌طور که دیروز گفتم تیم حریف هم از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی بود و همین باعث شده بود تا راه‌های هوایی روی ما بسته شود.

وی ادامه داد: جنگ اصلی بیشتر در وسط زمین بود که فکر می‌کنم به نفع ما رقم خورد و ما مسلط‌تر بودیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم و دو سه موقعیت  نصفه و نیمه روی دروازه سایپا ایجاد کردیم.

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به سوالی در خصوص حضور فرزاد حاتمی در نیمه دوم بازی، گفت: فرزاد دیروز هم در ترکیب اولیه ما نبود، اما با توجه به بارندگی که ایجاد شد، سعی کردیم بازی مستقیم را در نیمه اول در دستور کار قرار دهیم تا به گل برسیم که موفق نبودیم. در نیمه دوم سعی کردیم از روی زمین به دروازه حریف نزدیک شویم، که در این کار بد عمل نکردیم، اما همان‌طور که گفتم ساختار دفاعی حریف در این بازی خوب عمل کرد.

تارتار درباره داوری هم گفت: در سه هفته گذشته به ضرر ما پنالتی گرفتند البته پنالتی گرفته شده در این بازی را باید ببینم که آیا درست بوده یا خیر؟ اما در دو مورد قبلی به ناحق علیه ما پنالتی گرفته شد. تیم ما مظلوم‌ترین تیم تاریخ کشور است. در خانه خودمان به ضرر ما پنالتی می‌گیرند و همه صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به نفع حریف می‌گیرند.

وی افزود: تیم ما نه در کورس قهرمانی و نه سهمیه آسیاست و نه در خطر سقوط. برای همین خیلی راحت ما را قربانی می‌کنند. آقایان داور! ما برای این تیم شب و روز زندگی‌مان را گذاشته‌ایم این کار و آینده ماست. کادر فنی می‌خواهد تیمش بالا باشد، اما یک سوت اشتباه سرنوشت ما را تغییر می‌دهد. آخر تا کی باید این طور باشد؟! اگرصحنه امروز هم پنالتی نبوده باشد، به طور قطع از داوران شکایت می‌کنیم. چقدر باید مظلوم واقع بشویم.

سرمربی پارس جنوبی جم  با اشاره به مشکلات مالی تیم، عنوان کرد: ما از همه نظر مظلوم هستیم. دست تک تک کادر فنی، بازیکنان و هواداران را می‌بوسم، چون با این مشکلات دارند کار می‌کنند. بازیکنان سرشان را جلوی توپ می‌گذارند. امیدوارم مسئولین استان این تیم را دریابند.

تارتار عنوان کرد: درست است که بازی‌ها در ادامه سخت‌تر می‌شود، اما اگر داوران بگذارند ما می‌توانیم پیروز شویم. هفته بعد باید در اصفهان با تیمی بازی کنیم که در کورس قهرمانی است، اگر داوران بگذارند تیمی نیستیم که به این راحتی در بازی‌ها شکست بخوریم.

انتهای پیام/ک

اگر پنالتی درست نباشد از داوران شکایت می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.