امام جمعه بندرعباس گفت: چهل سال دوم انقلاب نیز با خدمت به مردم و خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: با بهره گیری از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی  چهل سال دوم نیز با خدمت به مردم و خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی پیش می‌رود.

وی گفت: بررسی در هر بخش و حوزه‌ای پس از انقلاب شکوهمند اسلامی نشان از پیشرفت و آبادانی دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخشی دیگر از سخنان خود به فرمایشان رهبر معظم انقلاب درباره فساد در حکومت‌ها اشاره کرد و افزود: اگر درون حکومتی فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی باشد بدنه آن حکومت به تدریج فرسوده می‌شود.

آیت الله نعیم آبادی افزود: رشوه، توهین و افترا و هزینه‌های گزاف تبلیغاتی از مصداق‌های فساد در حکومت‌ها است که باید مسئولان در این زمینه با آگاهی قدم بردارند.

وی در بخشی از سخنان خود به بیستم اسفند سالروز راهیان نور اشاره کرد و گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های نسل جوان دیروز معنای شهادت را به نسل جوان امروز می‌آموزد.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) در ۲۲ اسفند سال ۵۸ افزود: بنیاد شهید با تمام اقتدارو سر افراز در خدمت خانواده‌های معظم شهدا است.

آیت الله نعیم آبادی همچنین به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اشاره کرد و با گرامیداشت این روز گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خالصانه برای توسعه و پیشرفت تلاش می‌کند.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) این روز را به تمام شیعیان جهان تبریک گفت.

انتهاى پيام/ف

خطبه هاى نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.