نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: با نظارت بیشتر بر بازار، آرامش در بازار حاکم خواهد شد.

مسئولین در باررسی‌ها و نظارت‌ها حساسیت و اهتمام ویژه ای داشته باشندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان درمیعادگاه نمازجمعه این شهر حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر (ع.) را تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ماه رجب را ماه نور و فضیلت و رحمت دانست و گفت: هر کسی به توان خود می‌تواند ازفیوضات الهی آن بهره کافی را ببرد.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در طول ۴۰ سال گفت: ۸ ماه پیش رهبری تاکید کردند که با اروپا مذاکره نکنید چرا که بدعهدی اروپا کمتر از آمریکا نیست.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به تاکید اخیر مقام معظم رهبری در خصوص گره زدن مشکلات به برجام  تصریح کرد: نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم و از تجربه‌ها استفاده نکنیم و به چیز‌های کم‌اهمیت دل خوش کنیم و به وعده‌های اروپا دل نبندیم.

وی با انتقاد از نبود نظارت کافی دربازار گفت: در آستانه سال نو قرار داریم، بار‌ها درنماز جمعه تاکید کردم آقایان مسئول در باررسی‌ها و نظارت‌ها حساسیت واهتمام ویژی داشته باشید.

وی با بیان اینکه عدم نظارت دربازار و نبود انصاف و اخلاق وجدان کاری عده‌ای سود جو، باعث کمبود کالای اساسی مردم دربازار شده است گفت: احتکار برخی کالای اساسی باعث شده صف‌های طولانی تشکیل و توزیع با مشکل روبه روشود.

امام جمعه زنجان خطاب به مسئولین گفت: تشریفات را کنار بگذارید کنار مردم و همراه مردم ساده زندگی کنید تا موجب اعتماد و اطمینان میان خود و مردم شوید.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به ۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهدا گفت: بزرگداشت روز شهدا موجب آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: تمام دستاورد‌های انقلاب اسلامی و فضای آرام و امن امروزمان بی‌شک مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری‌های تمام ایثارگران است.

خطیب جمعه زنجان به ۱۸ اسفند روز تشکیل کانون‌های فرهنگی مساجد هم اشاره کرد وگفت: مساجد در طول تاریخ سپری محکم و بزرگی در مقابل دشمنان اسلام بوده است.

وی به عملیات غرور آفرین بدر در اواخر اسفند سال ۱۳۶۳ در منطقه هورالهویزه اشاره کرد وگفت: عملیات گسترده بدر با یگان‌های سپاه و بسیج با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد که درآن سرداران رشید سپاه از جمله شهید مهدی باکری جان خود را فدای اسلام و ایران کردند.

نماینده، ولی فقیه استان در امام جمعه زنجان ۲۰ اسفند روزملی راهیان نور را مهمترین اقدام فرهنگی کشور در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و تصریح کرد: مناطق عملیاتی جنوب وغرب، بهترین دانشگاه و کلاس درس برای نسل سوم و چهارم انقلاب است که بافرهنگ والایی آشنا شود.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.