سلطانی فر برای بهره برداری از چند طرح ورزشی فردا به استان فارس سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صلواتی روابط مدیر عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: وزیر ورزش و جوانان صبح شنبه ۱۸ اسفندماه وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز خواهد شد و ابتدا با حضور در سالن شش هزارنفری بزرگ شیراز که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده، از آخرین اقدامات صورت گرفته برای تکمیل آن بازدید می‌کند و پس از آن به شهرستان پاسارگاد سفر می‌کند تا سالن چند منظوره روستای همت آباد را افتتاح کند.

وی اظهار کرد: سلطانی فر در ادامه سالن چندمنظوره حسین آباد شهرستان ارسنجان را افتتاح خواهد کرد و کلنگ احداث خوابگاه ورزشکاران در مجموعه ورزشی این شهرستان به زمین زده می‌شود.

صلواتی افزود: وزیر ورزش و جوانان سپس به شهرستان مرودشت سفر می‌کند و فاز نخست ورزشگاه شماره سه این شهرستان را که شامل سالن‌های اختصاصی تکواندو و بانوان است افتتاح و در گردهمایی اهالی ورزش و جوانان این شهرستان در محل فرمانداری حضور می‌یابد.

وی إضافه کرد: بهره برداری از بزرگترین مجموعه سوارکاری جنوب کشور در لپویی بخش زرقان دیگر برنامه وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان فارس است که در مدت کمتر از دو سال ساخته شده است.
انتهای پیام/م

بهره برداری از پنج طرح ورزشی با سفر وزیر ورزش و جوانان به استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.