در روز پایانی مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) کشور در سیرجان، امروز امید پرشان و مسیح هژبری برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

رقابتی حساس برای کسب عنوان قهرمانیعلیرضا درآگاهی، دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مرحله ی ششم مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) بدون حضور ۱۶ نفر برتر کشور از ۱۱ اسفند جاری به میزبانی هیئت تنیس شهرستان سیرجان در محل باشگاه داریوش آغاز شده است و تا پایان امروز ادامه دارد.

 وی با اعلام اینکه روش مسابقات به صورت انفرادی آزاد است، افزود: ۳۲ تنیسور از استان‌های اصفهان، کرمان، یزد و هرمزگان با مدیریت محمدعلی نژاد عبدالله و سرداوری مهدی قاسمی نژاد و اسپانسری باشگاه داریوش سیرجان در این رقابت ها حضور دارند.

درآگاهی تصریح کرد: از ساعت ۱۰ امروز جمعه ۱۷ اسفند جاری، امید پرشان و مسیح هژبری برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

وی به مراسم اختتامیه ی این رقابت ها اشاره کرد و یادآور شد: مراسم اختتامیه ی مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) کشور در قالب جشنواره روز جهانی تنیس ساعت ۱۴ در محل باشگاه تنیس داریوش سیرجان واقع در خیابان اصناف برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) کشور در سیرجان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار