مربی دروازه بان‌های تیم فوتبال سایپا تهران گفت: افشین قطبی به علی دایی توهین و او را بی کلاس خطاب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد غلامپور درباره برتری تیم فوتبال سایپا تهران مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر بیان کرد: شرایط ما در هفته های اخیر بد بود اما خدا را شکر می کنم که کمکمان کرد و با کسب ۳ امتیاز حساس به جدول رقابت ها بازگشتیم.

او درباره درگیری ایجاد شده در پایان دیدار سایپا و فولاد بین محمد دایی با افشین قطبی تصریح کرد: افشین قطبی در زمان بازگشت به رختکن حرف زشتی به علی دایی زد و به او گفت بی کلاس. ما هم می خواستیم جواب قطبی را بدهیم. تمام اعضای کادرفنی سایپا در پایان بازی به قطبی دست دادند اما علی دایی کاری در رختکن داشت که سریع به داخل رختکن رفت. وحی نیامده که همه به قطبی دست بدهند.

مربی دروازه بان های تیم سایپا درباره اظهارات افشین قطبی مبنی بر بی احترامی و غیرحرفه ای گری علی دایی در پایان بازی اظهار داشت: خود قطبی به دایی بی احترامی و توهین کرد و ما هم جوابش را دادیم. هیچکس حق ندارد به علی دایی بی احترامی کند. چه افشین قطبی  یا هر شخص دیگری باشد.


بیشتر بخوانید:

اتفاق عجیب در پایان دیدار سایپا و فولاد/ گوشی دایی مفقود شد!

قطبی: بازی سختی برای ما بود/ هیچوقت مشکلاتمان را رسانه‌ای نمی‌کنیم

سایپا ۱ - فولاد خوزستان صفر / شاگردان امپراطور مقابل خودروسازان کم آوردند + حاشیه‌ها


انتهای پیام/ 

اظهارات غلامپور درباره پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوادار فوتبال ایران
۱۸:۱۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
قطبی کارش جوسازی الکیه، این فرد همونیه که تاپاشو اونور ایران گذاشت سریع السیر با رسانه های غربی بر علیه مردم ایران وایران مصاحبه های توهین آمیز کرد ادبیات سخیف وتحقیر آمیزش در رختکن تیم ملی را بازیکنان ملی پوش هرگز فراموش نمی کنند حالا از کاه کوه ساخته شلوغ بازی در آورده برای قهرمان ملی ما جوسازی کنه البته تقصیری نداره فرنگی مآب طفلکی میخواددم از آداب معاشرت بزنه.
Germany
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
خودت میدونی که با گفتارت آبروی هر چه کادر فنی را بردی فردای روزی بازیکنان همین رفتار را با شما میکنند ...علی دایی در زمان بازیگری هم ساختار شکنی کرد و به علی پروین توهین بی محلی انجام داد و این رسم جوانمردی را به هم زد اینطور که معلومه این گونه رفتار بی احترامی موذیانه یک ویروسی است که به جان باشگاه سایپا افتاده.قطبی راست گفته بزرگترین مربیان خارجی نود دقیقه با هم کنار زمین میجنگند حتی با بعضی اوقات ناخواسته درگیری پیدا میکنند ولی در پایان باهم دست میدهند یعنی،تماشاگر عزیز بدان که همه چیز و هر چیز ناراحت کننده با سوت پایان تمام شد.اما الان با این حرکت دایی یعنی طرفدار عزیز این جریان ادامه دارد حالا کدام رفتار فتنه گرانه است؟
آخرین اخبار