سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی سختی برای ما بود، چون ۲ تیم برای شکست نخوردن وارد زمین شده بودند.

قطبی: بازی سختی برای ما بود/ از دست ندادن دایی درپایان بازی ناراحت شدمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست مقابل تیم فوتبال سایپا در مورد این دیدار گفت: بازی سختی برای ما بود به خاطر اینکه ۲ تیم به زمین آمده بودند تا در این دیدار شکست نخورند. در ۶۰ دقیقه ابتدایی این دیدار ۲ تیم یک موقعیت طلایی داشتند و در ۳۰ دقیقه پایانی ما بازی بهتری را انجام دادیم، اما گل بدی دریافت کردیم. در ۳ بازی اخیر فوتبال خوبی ارائه دادیم، اما موقعیت هایمان را گل نکردیم. تیم خوبی در مدت کوتاهی ساختیم زندگی و فوتبال به مانند آینه هستند و گاهی اوقات اتفاقات بد پشت سر هم رخ می‌دهند، اما ما نیاز داریم که شرایط را تغییر دهیم و به روز‌های خوبمان بازگردیم.

او در مورد دست ندادن علی دایی با او در پایان این دیدار گفت: احترام زیادی برای علی دایی قائل هستم، اما در پایان بازی او بدون دست دادن با من از زمین خارج شد و این موضوع مراخیلی ناراحت کرد. ما باید با اخلاق و رفتاری که از خود نشان می‌دهیم برای جوانان الگو باشیم. واقعا متاسفم وقتی نتیجه نمی‌گیرند به دنبال بهانه می‌گردند زمانی که پیروز می‌شوند دست نمی‌دهند. نمی‌دانم دلیل این موضوع چه بوده و شاید سوتفاهم شده باشد.

قطبی درمورد دست ندادن علی دایی توضیح داد: من سعی می‌کنم آدم خوش بینی باشم و به نظر ما احساسات در فوتبال نقش بسیار مهمی دارد و شاید این احساسات هم من و افراد دیگر را تحت تاثیر قرار دهد. من هر نتیجه‌ای تیمم بگیرد سعی می‌کنم با همه با کلاس برخورد کنم. در فضای فوتبال ما هرکسی که اعتراض کند جریان بازی بهتر برایش پیش می‌رود. من می‌خواهم مثبت باشم و خوب صحبت کنم و به داوری‌ها اعتراضی نکنم، اما در خیلی از صحنه‌های امروز هم دیدید که داوری به ضرر ما بود و از این موضوع متاسف هستم.

قطبی در مورد نتیجه نگرفتن تیمش در ۳ بازی اخیر و اینکه آیا دلیل این اتفاق غرور بازیکنان بوده گفت: ما مشکلات مختلفی داشتیم که هیچوقت آن‌ها را رسانه‌ای نکردم و نمی‌کنم. امروز بازیکن خارجی ما در آخرین لحظه خط خورد و آی تی سی او هنوز نیامده بود. به دنبال بهانه نیستیم و باید در هر بازی که انجام می‌دهیم نتیجه لازم را کسب کنیم. وقتی وسط فصل به یک تیم اضافه می‌شود شرایط سختی خواهید داشت مخصوصا زمانی که در میانه جدول قرار دارید. فولاد را بالا کشیدیم و من فکر نمی‌کنم غرور دلیل نتیجه نگرفتنمان در ۳ بازی اخیر بوده باشد.

او در مورد گل نزدن تیمش گفت: خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا شاید در یک ماه نتوانند گل بزنند. در بازی با تراکتورسازی ما چندین موقعیت داشتیم، اما گل نزدیم و از طرفی در بازی با پرسپولیس همان موقعیت‌ها را گل کردیم. وقتی توپتان گل نمی‌شود اثر روانی می‌گذارد و این موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند.

او در مورد اعتراض یکی از بازیکنانش به داوری گفت: هیچ اتفاقی نیافتاد و احساسات بازیکنان در کنار زمین طبیعی است هیچ کس بی احترامی به داور نکرد.

قطبی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تمرکزمان فقط روی تیم خودمان است و به اندازه کافی مشکل داریم. درمورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید:

شانس ما از آژاکس و منچستر بیشتر است/ با تمام توان کار می‌کنیم

استوکس به علیپور و کی روش رسید

سپاهان هافبک باتجربه اش را از دست داد


انتهای پیام/ 

صحبت های قطبی بعد از شکست مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار