نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه در آموزش و پرورش، هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است و با تخصیص اعتبار به آموزش و پرورش، پایه‌های نظام اسلامی تقویت می‌شود.

هزینه در آموزش و پرورش پایه‌های نظام اسلامی را تقویت می‌کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های فرهنگیان اظهار کرد: فرهنگیان فخر کشور هستند و باید مشکلات آن‌ها حل شود، فرهنگیان قم هم با توجه به محیط این شهر نمونه هستند.

وی ادامه داد: هزینه در آموزش و پرورش، هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است و با تخصیص اعتبار به آموزش و پرورش، پایه‌های نظام اسلامی تقویت می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: فرهنگیان با وجود اینکه نباید دغدغه مالی داشته باشند، اما اکنون زیر فشار اقتصادی هستند.

مصوبه مجلس برای افزودن ۴۰۰ هزار تومان به حقوق کارمندان، بیشتر فرهنگیان را شامل می‌شود، چون آن‌ها حقوق‌های کمتری نسبت به دیگر کارمندان می‌گیرند.

ذوالنور با اشاره به مشارکت خیرین در شهر قم خاطرنشان کرد: اگر مشارکت خیرین در این شهر نبود، در زمینه فضای آموزشی در شهر قم با مشکلات بیشتری مواجه می‌شدیم، آورده دولت در زمینه احداث و مدارس در این شهر با وجود افزایش روز افزودن جمعیت بالا نیست.

انتهای پیام/ز

فرهنگیان فخر کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.