معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: ظریف در صحنه دیپلماسی بسیار خوب عمل کرده و در جهت تحقق منافع ملی گام های بلندی برداشته است به همین دلیل بعید می دانم رییس جمهوری با استعفای وی موافقت کند.

بعید می دانم رییس جمهوری با استعفای ظریف موافقت کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسینعلی امیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: محمد جواد ظریف از وزرای بسیار خوب، توانمند و پرتلاش دولت بوده و یک دیپلمات کاملا مسلط است و به نوعی از سرمایه‌های ملی دولت و کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: وی مورد اعتماد رییس جمهوری است و رهبری بار‌ها از وی به عنوان فردی مومن و انقلابی اسم برده اند لذا امیدوارم آقای ظریف از استعفای خود منصرف شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در خصوص استیصاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استیضاح، تحقیق و تفحص جزء اختیارات نظارتی مجلس است و دولت همه حقوق نمایندگان مجلس را به رسمیت می‌شناسد.

وی ادامه داد: طرح سوال امری طبیعی است وقتی نمایندگان طرح سوال می‌کنند وزرا باید در مجلس حضور پیدا کرده و پاسخ دهند تا ضمن شفاف سازی فضا برای حل و فصل مشکلات فراهم شود، ولی در حال حاضر استیضاح هیچ یک از وزرا در دستور کار مجلس نیست.

انتهای پیام/ز

معاون پارلمانی رییس جمهوری در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.