فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: رانندگانی که درختان بدون مجوز حمل کنند به مدت یکسال محروم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،یوسف علی ابراهیم‌پور فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری آذربایجان غربی در مراسم دومین روز از هفته منابع طبیعی که در مسجد روستای بالانج ارومیه با حضور مردم این روستا برگزار شد، گفت:بدیهی است که حیات همه انسان‌ها بستگی به اکسیژن دارد و این اکسیژن حیاتی توسط درختان تامین می‌شود پس با قطع هر درخت در واقع یک گام به پایان زندگی خود نزدیک می‌شویم.
 
وی اضافه کرد:طبق قانون حفاظت و بهره برداری فردی که درخت مثمر خود را می‌خواهد قطع کند در صورتی که درخت آفت زده و پوسیده باشد باید با اخذ مجوز‌های لازم از سازمان جهادکشاورزی به این امر اقدام کنند.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان بیان کرد: رانندگانی که درختان بدون مجوز حمل می‌کنند و پس از بازرسی‌ها معلوم شود مجوز حمل ندارد یکسال از هرگونه رانندگی محروم خواهندشد.
 
وی افزود: مرتع برای بهره‌برداران است پس اگر با همکاری و همدلی باهم همه تلاش خود را برای حفظ مرتع‌ها انجام دهید می‌توانید همیشه از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوید.
 
انتهای پیام/م

 

گرامیداشت هفته منابع طبیعی در روستای بالانج ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.