لیکنز: هر ۲ تیم تبریزی برای برد و هدف خود بازی می‌کنند/ جمعیت کم تماشاگران مرا شگفت زده کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هر ۲ تیم تبریزی برای پیروزی و هدف خود بازی می‌می کنند و بازی سختی برابر ماشین سازی داشتیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جرج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از پیروزی تیمش برابر تیم ماشین سازی اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم و امیدوارم این شرایط  برای ما باثبات باشد و  تداوم این روند خیلی سخت است، اما این پیروزی برای هواداران ما عالی است. من این پیروزی را به مدیر و هواداران باشگاه تبریک می‌گویم، اما ما یک بازی خانگی دیگر با پدیده روز جمعه داریم.  

او درباره ادعای تبانی در دربی تبریز گفت، بازی سختی بود و طبق آنالیز‌هایی که کردیم بازی خیلی سختی بود و امیدوارم که از این به بعد ماشین سازی هم موفق باشد چرا که هر ۲ تیم تبریز برای برد و هدف خود بازی می‌کنند.  

فکر می‌کردید این نتیجه رقم بخورد، بیان کرد: واقعا بازی خیلی سخت بود و هر ۲ تیم فوتبال بازی می‌کردند و همانطور که ما ۲ گل زدیم و چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم، ماشین سازی هم ۴، ۵ موقعیت گلزنی در این بازی داشت.  

لیکنز بیان کرد: من از کسب ۳ امتیاز در این دربی بسیار خوشحال هستم و  به سرمربی تیم حریف هم به علت عملکرد خوب تیمش تبریک می‌گویم. پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی باشد و همین طور هم شد. در نیمه اول موقعیت‌های  زیادی داشتیم، اما منطقی است که  زمانی  فرصت‌ها را از دست می‌دهیم ممکن است گل دریافت کنیم و نتیجه تغییر کند.

او  ادامه داد: من از سه روز پیش نگران این بازی بودم، چون می‌دانستم ماشین‌سازی تیم خوبی است و ممکن است بازی سختی داشته باشیم.

داور بازی می خواست نقش بازی کند 

لیکنز درباره  عملکرد  داور بازی و تعوض مسعود شجاعی گفت: نمی‌خواهم به کارت زرد‌هایی که دادند اعتراض کنم، اما فکر می‌کنم داور می‌خواست نقش بازی کند و به همین دلیل به آنتونی کارت زرد نشان داد. درباره  تعویض سوگیتا هم باید بگویم که او عملکرد بسیار خوبی داشت. شجاعی هم سه کارته بود و به همین دلیل او  را تعویض کردیم که کارت زرد بعدی را دریافت نکند. ما جلوگیری کردیم از این که در بازی هفته آینده بازیکنی را در اختیار نداشته باشیم.

امیدوارم سال جدید را با انرژی خوبی شروع کنیم 

سرمربی تیم فوتبال تراکتوسازی بیان کرد: نیمه دوم گل دوم را زدیم و برای زدن بقیه گل‌هاهم فرصت داشتیم، اما اینگونه نشد. با توجه به اینکه  تمرینات پرفشاری هفته گذشته داشتیم چندان سرحال نبودیم. هفته آینده با پدیده بازی داریم که بسیار سخت است و امیدوارم برنده باشیم و سال جدید را با انرژی خوبی شروع کنیم.

او تصریح کرد: در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم. به بازیکنانم هشدار دادم که به جای خودنمایی به فکر گل زدن باشند و پس از آن هرکاری خواستند بکنند. به نظرم چیزی که ایده‌آل من بود این است که در نیمه اول خوب نبودیم و کمی شانس هم آوردیم.   جمعیت کمی به ورزشگاه آمده بودند به همین علت سورپرایز شدم. همه بازی‌های خانگی را برده بودیم و عملکرد خوبی داشتیم. از افرادی که اطراف من هستند و به من کمک می‌کنند تشکر می‌کنم. کار کردن با من ساده نیست و اطرافیانم به خوبی کار‌های خود را انجام می‌دهند.

هواداران در آستانه سال جدید دنبال خرید و آماده سازی هستند 

لیکنز بیان کرد: اول از همه از هوادارانی که آمدند تشکر می‌کنم، اما شاید طبیعی باشد که در آستانه سال جدید دنبال خرید و آماده‌سازی هستند، چون ما هم این کار را می‌کنیم. شاید هم به دلیل قیمت بلیت باشد، اما در مجموع از آن‌ها تشکر می‌کنم. ما هواداران پرشوری داریم که همیشه و همه جا حامی ما هستند. امروز بازی خوبی انجام دادیم و شرایط نرمال بود. خستگی آخر بازی هم طبیعی بود، اما برای جمعه هفته آینده شرایط خوب خواهد شد. طبق برنامه بعد از آن بازی بازیکنان به تعطیلات می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از بازی آینده هم باید سال نو را تبریک بگویم و برای شما و خانوادها‌یتان آرزوی موفقیت کنم، اما قبل از آن با پدیده بازی داریم و باید آن بازی را انجام دهیم. می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم، چون در نیمه اول خوب نبودند و در بین دو نیمه به صحبت‌های من گوش کردند و نیمه دوم خواسته‌های من را اجرا کردند.


بیشتر بخوانید:

ماشین‌سازی تبریز صفر - تراکتورسازی ۲

فتاحی: شورای تامین مجوز برگزاری بازی تراکتورسازی - ماشین سازی را در بنیان دیزل نداد

جلالی تار و پود نساجی را برای شکست پرسپولیس بسیج کرد/ شفر پیروزی بر العین را روی نفت تمرین می‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار